غنی-خطاب-به-جوانان-کاروان-صلح-را-به-مقصد-برسانیم

رئیس جمهور غنی در دیدار با جوانان ولایت پکتیکا گفت که این وظیفه ملی همه ما می باشد تا کاروان صلح را به سر منزل مقصود برسانیم.

به گزارش افغان نیوز: در این دیدار، جوانان و نمایندگان جامعه مدنی ولایت پکتیکا مشکلات و خواسته های شان در بخش های بیکاری جوانان تحصیل یافته، تهدیدات امنیتی در ولسوالی ها و راه های مواصلاتی، ارتقای موسسه تحصیلات عالی پکتیکا به پوهنتون مستقل، تقسیم عادلانه بورسیه های تحصیلی، افزایش ظرفیت شفاخانه شرنه، ساخت بندها، تامین انرژی برق و شفافیت در انتخابات، با رئیس جمهور شریک ساختند.

آقای غنی تصریح کرد که مردم افغانستان به تغییر و مردم سالاری رای داده اند و این یک پیام بزرگ به جهانیان می باشد.

وی افزود: در جلسات با کمیسیون های انتخاباتی از آنان شفافیت در نتایج انتخاب را خواسته ام و به هیچ فردی اجازه نخواهم داد تا شفافیت انتخابات را آسیب برساند.

رئیس جمهور کشور گفت که پوهنتون پکتیکا انکشاف داده می شود و دیوار احاطه این پوهنتون از سوی واحد عملیاتی ارگ به صورت اساسی ساخته خواهد شد.

غنی افزود که به وزارت تحصیلات عالی وظیفه سپرده است تا ساختمان های پوهنتون پکتیکا و لیلیه برای دختران را اعمار نماید.

اشرف غنی با اشاره به استخدام جوانان در بست های دولتی گفت که رؤسای که در یک پست بیشتر از پنج سال کار کرده اند، پست شان های شان به اعلان گذاشته می شود و زمینه رقابت مساویانه برای همه فراهم می گردد. وی افزود: جوانان ولایت پکتیکا با درنظر داشت ظرفیت های شان استخدام خواهند شد.

رئیس جمهور غنی با اشاره به پروسه صلح گفت که جوانان، علما، استادان، زنان و بزرگان ولایت پکتیکا ثابت ساختند که بالای صلح اجماع کامل دارند. وی افزود: صلح آمدنی است و این وظیفه ملی همه ما می باشد تا کاروان صلح را به سر منزل مقصود برسانیم.

غنی خطاب به جوانان: کاروان صلح را به مقصد برسانیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد