غنی-خطاب-به-زنان-در-انتخابات-ریاست-جمهوری-سهم-بگیرید

رئیس جمهور غنی از تمام زنان کشور خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری، سهم گسترده بگیرند و نقش موثر خویش را در بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایفا نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، روز گذشته با شماری از فعالین حقوق زن و بانوانی که در سکتور خصوصی و ادارات مختلف کشور فعالیت دارند، دیدار کرد.

در این دیدار که بانوی اول کشور نیز حضور داشت، در رابطه به نقش زنان در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و توانمندسازی آنان، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

فعالان حقوق زن، خاطرنشان کردند که در چند سال گذشته قوانین زیادی در عرصه حمایت از حقوق زنان، تدوین شده و حکومت به توانمندسازی آنان توجه جدی کرده است.

رئیس جمهور غنی پس از شنیدن صحبت های آنان، گفت که بخش عمدۀ کار من، تمرکز روی حقوق زنان و آزادی های آنان در کسب و کار، تجارت، تعلیم و تحصیلات عالی بوده است؛ تا نقش و جایگاه زنان محفوظ باشد.

آقای غن افزود: تلاش های ما در زمینه صلح؛ بحث همه جانبه است و تا زمانی که من مسوولیت دارم، هیچگونه معامله ای را که در آن حقوق زنان آسیب ببیند، قبول نخواهم کرد.

وی تاکید کرد که زنان بخش عمدۀ از آینده افغانستان اند و حکومت به حفظ دستاوردهای زنان متعهد است.

اشرف غنی از تمام زنان کشور خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری، سهم گسترده بگیرند و نقش موثر خویش را در بخش های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایفا نمایند.

غنی خطاب به زنان: در انتخابات ریاست جمهوری سهم بگیرید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد