غنی-خطاب-به-سیاسیون-پاکستان-به-استقلال-همدیگر-احترام-بگذاریم

ارگ ریاست جمهوری اعلام نموده که محمد اشرف غنی در دیدار با شماری از بزرگان سیاسی و نمایندگان احزاب در اسلام آباد گفته است که روابط دوکشور باید بر اصل احترام به استقلال ملی همدیگر استوار باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به پاکستان عصر دیروز با بلال بوتو زرداری، شهباز شریف، آفتاب احمد خان شیرپاو، محمود خان اچکزی، سراج الحق و مولانان فضل الرحمن بزرگان و نمایندگان احزاب مختلف، دیدارهای جداگانه داشت.

بزرگان سیاسی متذکره ضمن خوش آمدید به رئیس جمهور غنی، سفرش را به پاکستان مفید در راستای بهبود روابط و ایجاد فضای اعتماد میان دوکشور خواندند و همچنان بر ایجاد مناسبات نورمال و دوستانه میان افغانستان و پاکستان تاکید کردند.

رئیس جمهور غنی و بزرگان سیاسی نامبرده، در رابطه به روابط همه جانبه میان دوکشور، همکاری های منطقوی، از میان بردن فقر، امنیت، ثبات، رشد اقتصادی و احترام به اصل روابط دولت با دولت، بحث و گفتگو نمودند. همچنان تاکید صورت گرفت که روابط دوکشور باید بر اصل احترام به استقلال ملی همدیگر استوار باشد.

رئیس جمهور کشور با ابراز امتنان از مهمان نوازی مردم و حکومت پاکستان، گفت که افغانستان به شمول پاکستان با تمامی کشورهای منطقه و جهان بر اساس نورم های بین المللی پذیرفته شده خواهان روابط خوب و مناسبات دوستانه می باشد

غنی خطاب به سیاسیون پاکستان: به استقلال همدیگر احترام بگذاریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد