غنی-خطاب-به-نیروهای-امنیتی-در-جنگ-و-سیاست-پیروز-هستیم

رئیس جمهور خطاب به منسوبین امنیت ملی کشور گفت که قدرت شما زمینه را مساعد کرده تا با تدبیر عمل کنیم و در جنگ و سیاست پیروز شویم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور روز گذشته در دیدار با هیات رهبری و منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی در مقر آن ریاست؛ گفت که با وجود تلاش های مزبوحانه دشمن برای برهم زدن امنیت کشور، فعالیت های شما سبب شده است تا جلو ناامنی ها گرفته شود. زیرا شما سربازان گمنام نیستید، بلکه قهرمانان نامدار کشور هستید.

رئیس جمهور تصریح کرد: در هفت ماه گذشته با وجود تهدیدات زیاد، شما با ارادۀ قوی کمر طالبان و سایر تروریستان را شکستید و به هیچ گروه تروریستی اجازه ندادید که فعالیت های خود را گسترش دهند.

آقای غنی با بیان اینکه مردم ما به هیچ گروه تروریستی سر خم نمی کنند، گفت: شما فرزندان صدیق و راستین این وطن هستید و به دوست و دشمن ثابت کردید که متزلزل نیستید و وطن خود را حراست می کنید.

سرقوماندان اعلی قوای مسلح افزود که اراده و قدرت شما زمینه را مساعد کرده تا در میدان سیاست، با قاطعیت صحبت کنیم، تصمیم درست بگیریم، با تدبیر عمل کنیم و در جنگ و سیاست پیروز شویم.

رئیس جمهور هم چنین گفت که دولت ما یکی از شرکای مهم جامعه جهانی است و کمک های بین المللی به نیروهای امنیتی و دفاعی ما ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: طالبان یک گروه خرابکار است و همیشه در تلاش اند تا به مردم و تاسیسات عام المنفعه آسیب برسانند.بنابر این، وظیفه شماست تا این گروه ویران‌گر را از بین ببرید و اجازه ندهید که به کشور و مردم آسیب برسانند.

اشرف غنی در اخیر سخنانش گفت که جهاد ما؛ جهاد برحق است و تا برقراری صلح، دشمنان این خاک را در هر گوشه و کنار کشور سرکوب نمایید.

این درحالی است که گروه دولت اسلامی در سال‌های اخیر مسوولیت چندین حملۀ مرگبار را در افغانستان پذیرفته است که تازه ترین مورد آن حملۀ هفتۀ گذشته بر یک محفل عروسی در شهر کابل است که در آن کم و بیش ۸۰ نفر کشته شدند.

غنی خطاب به نیروهای امنیتی: در جنگ و سیاست پیروز هستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد