غنی-دستگاه-امنیتی-باید-از-سیاست‌های-کوچک-دور-باشد

رییس جمهور غنی در دیدار با شماری از مسئولین ملکی و نظامی ولایت هلمند گفت که برای ما تعهد به منافع ملی و کفایت مورد نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین دستگاه امنیتی کشور باید از سیاست‌های کوچک دور نگهداشته شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور به شماری از مسئولین ملکی و نظامی ولایت هلمند به‌خاطر قدردانی از کارکردهای شان در زمینه‌های تطبیق و پیشرفت فعالیت‌های پلان شده، تامین امنیت، دفع و طرد توطئه های دشمن و تقویت روابط حکومت با مردم، مدال‌های دولتی را تفویض کرد.

آقای غنی در این مراسم گفت که مسیر فعالیت‌های ما در راستای تامین امنیت در ولایت هلمند، مثبت است و نسبت به دو سال گذشته، تغییرات مثبت محسوس می‌باشد.

وی از مسئولین ملکی و نظامی ولایت متذکره که منحیث یک تیم کار کرده اند، معلومات دقیق را به موقع شریک ساختند، مدیریت خوب را برای احیای مجدد قول اردو انجام دادند و اینکه وضعیت محاربوی را از حالت دفاعی به تهاجمی مبدل کردند، تشکر نمود.

همچنان رئیس جمهور غنی از رهبری وزارت‌های دفاع ملی و امور داخله و همچنان ریاست عمومی امنیت ملی تشکر نمود که بعد از عید سعید قربان، وضعیت را به طرف مثبت تغییر دادند.

رئیس جمهور خطاب به آنان گفت: شما ثابت کردید که با پلان‌گذاری، اراده و مدیریت درست، می‌توانید موفقیت‌های بیشتری را کسب کنید.

وی تصریح کرد که برای ما تعهد به منافع ملی و کفایت مورد نظر گرفته می‌شود و دستگاه امنیتی کشور باید از سیاست‌های کوچک دور نگهداشته شود.

قابل ذکر است که در این مراسم، وزرای سکتور امنیتی و دفاعی و شمار دیگری از مسئولین عالی‌رتبۀ دولتی نیز حضور داشتند.

غنی: دستگاه امنیتی باید از سیاست‌های کوچک دور باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد