غنی-رئیس-ستاد-ارتش-پاکستان-را-به-کابل-دعوت-کرد

رئیس ستاد ارتش پاکستان در تماس تلفونی با رئیس جمهورغنی و رئیس اجرائیه کشور سال نو میلادی را تبریک گفته و غنی وی را به کابل دعوت نمود.

به گزارش افغان خبر:  جنرال «آصف غفور» رئیس دفتر مطبوعاتی ارتش پاکستان اعلام کرد که رئیس ستاد ارتش پاکستان با رئیس جمهور غنی و عبدالله رئیس اجرائیه تلفنی گفت‌وگو کرده است.

روزنامه پاکستانی «داون»، نوشته که جنرال «قمر جاوید باجوا» رئیس ستاد ارتش پاکستان به هدف تبریکی سال جدید میلادی به رهبران حکومت وحدت ملی تلفونی صحبت نموده است.

جنرال «آصف غفور» رئیس دفتر مطبوعاتی ارتش پاکستان نیز اعلام کرد که رهبران حکومت وحدت ملی، رئیس ستاد ارتش پاکستان را به دیدار از کابل دعوت کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که در فیسبوک جنرال آصف غفور منتشر شد آمده که رئیس ستاد ارتش پاکستان درسال جدید میلادی بر تلاش مشترک در راستای تامین ثبات و امنیت در منطقه تاکید دارد.

روابط افغانستان و پاکستان پس از تعهد شکنی آن کشور در قبال مبارزه با تروریزم کاهش یافت و روباط تجارتی نیز به کمترین حد ممکن رسیده است.

پاکستان نیز برای تلافی از افغانستان بخاطر قطع روابط دو کشور، به مهاجرین فشار آورد نمود تا خاک آن کشور را ترک نموده به افغانستان برگردند.

غنی رئیس ستاد ارتش پاکستان را به کابل دعوت کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد