غنی-طالبان-برای-مردم-افغانستان-جز-انفجار-چیزی-ندارند

رییس جمهور غنی در واکنش به انفجار ماین های طالبان در ولایت خوست و شهر مزارشریف گفته است که آنان برای مردم افغانستان جز وحشت، جنایت، ترور، کشتار و بدبختی چیزی دیگری ندارند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری به نقل از محمد اشرف غنی آمده است؛ با تاسف که دشمنان افغانستان به دوام جنایت های شان، با انفجار ماین های جاسازی شده در ولسوالی علیشیر ولایت خوست و شهر مزارشریف به شمول زنان و کودکان، شماری از هموطنان ما را شهید و زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی، ضمن محکوم نمودن این رویدادها گفته است که طالبان برای مردم افغانستان جز وحشت، جنایت، ترور، کشتار و بدبختی چیزی دیگری ندارند. آنان با انجام چنین حملات تروریستی بالای تاسیسات عامه و جنایت علیه افراد ملکی، نفرت و انزجار ملت را در مقابل خویش افزایش می دهند.

آقای غنی افزوده است؛ بدون شک که نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی کشور انتقام این جنایات و خون هموطنان ما را می گیرند؛ آنان را در هر گوشه و کنار کشور جستجو و نابود خواهند کرد.

رئیس جمهور غنی به نهادهای مسئول هدایت داد تا عاملین رویدادهای متذکره را شناسایی، گرفتار و مجازات نمایند. وی همچنان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانوادۀ های قربانیان ابراز نمود و به مجروحین صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال آرزو کرد.

این درحالی است که صبح دیروز سه‌شنبه( 26، قوس) در نتیجه انفجار یک ماین جاسازی شده در ولسوالی علی‌شیر ولایت خوست، ۱۰ غیرنظامی کشته شدند.

غنی: طالبان برای مردم افغانستان جز انفجار چیزی ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد