غنی-طالبان-شکست-شان-را-پنهان-نمی‌توانند

ارگ ریاست جمهوری در واکنش به تلفات افراد ملکی در اثر انفجار ماین طالبان در ولایت کندز اعلام نموده که طالبان و حامیان شان با انجام این گونه حملات تروریستی، شکست های شان را پنهان نمی توانند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری که امروز پنج شنبه(7، قوس) منتشر شده، آمده است که با تاسف فراوان شام روز گذشته در اثر انفجار ماین تعبیه شده دشمن در مربوطات ولسوالی امام صاحب ولایت کندز، به شمول زنان و کودکان، شماری از افراد ملکی شهید و زخمی شدند.

رئیس‌جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ تروریستی گفت که این گونه اعمال جنایت‌کارانه طالبان در برابر افراد ملکی به ویژه کودکان و زنان، به معنای دشمنی با مردم است و تا زمانی که به این چنین اعمال وحشیانه پایان ندهند و از جنگ دست نکشند، نیروهای امنیتی و دفاعی ما آنان را شدیداً سرکوب خواهند کرد.

در اعلامیه ارگ آمده است که طالبان و حامیان شان با انجام این گونه حملات تروریستی و عملکردهای وحشیانه و جنایتکارانه، شکست های شان را پنهان نمی توانند و نه هم میتوانند اراده قوی مردم ما را برای آینده درخشان تضعیف نمایند، زیرا نیروهای شجاع ما در هرکجا آنان را مورد تعقیب قرار داده، نابود خواهند ساخت.

این درحالی است که سخنگوی طالبان مدعی است که در نتیجه حمله جنگجویان مسلح این گروه بر ولسوالی درقد ولایت تخار ۲۲ عسکر کشته و ۸ تن دیگر زخم برداشته اند. اما مقام‌های وزارت دفاع ملی و قول اردوی ۲۱۷ پامیر می‌گویند که در این رویداد، یک سرباز کشته و ۶ تن دیگر زخم برداشته اند.

غنی: طالبان شکست شان را پنهان نمی‌توانند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد