غنی-طرح-جریمه‌های-کمر-شکن-را-امضا-می‌کنم

رییس جمهور غنی اعلام نموده که به زودترین فرصت طرح جریمه‌های سنگین و کمر شکن را امضا می‌کند تا قانون شکن ها بدانند که تیم شش و نیم تمام نظام را با خود دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، امروز شنبه(24، عقرب) در بیست و پنجمین  جلسه شش و نیم صبح، خطاب به اعضای ۶۶ نفری این تیم گفت که شما حلقه کارا و نجیبه ای را تشکیل داده اید تا امید را تحکیم ببخشد. تطبیق میثاق امنیتی از دل قانون اساسی کشور میخیزد زیرا قانون شهروند محور است و شما این بند قانون را عملیاتی ساخته اید.

به گفته وی؛ در گذشته استراتیژی هایی ایجاد گردید که در تاقچه دفاتر باقی ماند اما اکنون شما نه تنها این استراتیژی را تدوین بلکه تطبیق می‌کنید مایه مباهات است. همچنان هیچ حادثه ای برای شما خبر نیست بلکه ماموریت است تا به عمق اش بروید. بنابراین، مشکل هیچگاه نبود منابع نبوده بلکه ما در استفاده موثر از منابع مشکل داشته ایم.

رییس جمهور گفت که پایتخت کشور یک معجزه اجتماعی است یعنی با تمام بافت هایش قلب افغانستان محسوب می‌شود و مردم کابل ضعف را نمیخواهند. اکنون که شما هر قربانی را عدد نه بلکه فرد با تمام تعلقات اجتماعی اش می بینید، یک کار انسانی و حقوقی است.

غنی خطاب به اعضای این تیم گفت: مطالبه‌های من از شما این است که در تطبیق قانون ترس نداشته باشید و قوت نرم دولت را کار بگیرید؛ من هیچ یک از شمارا به فرمایش زورمندان پس نمی‌کنم. 

آقای غنی تصریح نمود که آزاد سازی زمین های غصب شده برنامه مهم است که باید جدی پیگیری و تا زمان تامین  امینت کامل در کابل، تشکل تیم شش و نیم ب تقویت گردد و من از دید منابغ هیچ چیز را دریغ نمی‌کنم.

اشرف غنی گفت: با آزاد سازی زمین های غصب شده و تطبیق عدالت، ما میتوانیم کابل را به یک شهر عایداتی بدل کنیم و علمای ما نیز درین برنامه ها باید سهم عمیق داشته باشند.

رییس جمهور غنی وعده سپرد که من به زودترین فرصت طرح جریمه های سنگین و یا به اصطلاح شما کمر شکن را امضا می‌کنم تا قانون شکن ها بدانند تیم شش و نیم تمام نظام را با خود دارد. همچنان از زمستان باید بهترین استفاده استراتیژیگ گردد و ما سال آینده آنجا که استیم قرار نداشته باشیم.

به باور غنی؛ هرکس که کابل می آید باید انگیزه بگیرد و امید باخود ببرد و این وقتی امکان دارد که صلابت پایخت از هردید اعاده گردد. اینکه شما کدام معضله را با توسل به قوت نرم و با دست و کدام موضوع را با قوت سخت در چوکات قانون حل می‌کنید صلاحیت شما است. مکافات ومجازات را نیز من به صلاحیت شما می‌گذارم و پیشنهاد های تان را به دقت درین ارتباط غور خواهم کرد.

غنی: طرح جریمه‌های کمر شکن را امضا می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد