غنی-فرمان-بررسی-تذکره-های-جعلی-را-صادر-کرد

رئیس‌جمهورغنی هیئتی را به منظور بررسی چگونگی کمپاین سراسری توزیع تذکره‌های کاغذی و معلوم نمودن شمار دقیق تذکره‌های توزیع‌شده، تعیین کرد.

به گزارش افغان نیوز: درخبرنامۀ مطبوعاتى ارگ آمده است که به اساس پیشنهاد اداره مرکزی ثبت احوال نفوس و حکم مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان، هیئتی تحت ریاست رئیس اداره ملی معلومات و احصائیه به اين منظور، تعیین شده است.

خبرنامه مى افزايد که در ترکیب این هیئت به‌شمول نماینده ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی، رئیس عمومی اداره تدارکات ملی، معین اداره مستقل ارگان‌های محلی، معین وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، معین اداره عالی تفتیش، رئیس امور حقوقی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری و پوهنیار نیازمحمد رامکی استاد کمپیوترساینس پوهنتون پولی‌تخنیک کابل، شامل می‌باشند.

 درخبرنامه خاطرنشان گرديده که اداره مرکزی ثبت احوال نفوس طی این پیشنهاد، از مقام عالی ریاست جمهوری تقاضا کرده بود که به منظور بررسی چگونگی کمپاین سراسری توزیع تذکره‌های کاغذی و معلوم نمودن شمار دقیق آن، یک هیئت از متخصصین ادارات دیگر گماشته شود تا این روند به گونه بی‌طرفانه مورد ارزیابی قرار گیرد و اطمینان همه حاصل گردد.

این درحالی است که چند روز قبل ائتلاف بزرگ ملی چندین هزار تذکره جعلی را با رسانه‌ها شریک ساخت که برای افراد خیالی توزیع شده بود.

 

غنی فرمان بررسی تذکره های جعلی را صادر کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد