غنی-قلب-من-همواره-برای-پیروزی-تپیده-است

رییس جمهور غنی در دیدار با منسوبین ارشد نیروهای ملی، امنیتی و دفاعی کشور گفت که در سه‌سال گذشته من هر لحظه تلاش ورزیده‌ام تا شما بیشتر تقویت و آماده شوید و قلب من همواره برای پیروزی شما تپیده است.

به گزارش افغان نیوز: اشرف غنی، رییس‌ جمهوری افغانستان، روز گذشته در دیدار با منسوبین ارشد نیروهای ملی، امنیتی و دفاعی کشور، از قربانیها و تلاشهای آنها با اعطای مدالهای عالی دولتی ستایش نمود.

در فرامین اعطای مدال ها آمده‌است که به‌خاطر انجام وظایف محوله با اخلاص و صداقت در راستای دفاع از وطن، تأمین امنیت، مبارزه با تروریزم و تحکیم حاکمیت ملی افغانستان، مدال‌های عالی دولتی تفویض می‌گردد.

رئیس‌جمهور کشور مدال‌های عالی دولتی را به پنج تن از منسوبین قوای عملیات‌های خاص (جیساک) دو تن از منسوبین مرکز ملی نصرت، دو تن از منسوبین قول‌اردوی قوای هوایی، دو تن از منسوبین قوماندانی عمومی قطعه خاص پولیس و شش تن از منسوبین وزارت دفاع ملی تفویض نمود.

رئیس‌جمهور غنی در صحبتی خطاب به این نیروها گفت: شما نزد من و مردم افغانستان خاص هستید و به شما افتخار می‌کنیم. امروز روز خاص است برای من زیرا به سیمای هریک‌تان، تدبیر، شجاعت، دلیری، پیروزی، بقا و وقار افغانستان دیده می‌شود.

وی افزود که شما نمونۀ از تداوم و بقای افغانستان هستید، دشمنان کشور بدانند که هریک شما برعکس آنان، جهت نابودی و سرکوبی تروریستان، شجاعانه اقدام می‌کنید و شما مبیین ارادۀ ملی افغانستان هستید.

رئیس‌جمهورغنی خاطرنشان‌ساخت که در سه‌سال گذشته من هر لحظه تلاش ورزیده‌ام تا شما بیشتر تقویت و آماده شوید و قلب من همواره برای پیروزی شما تپیده است. وی افزود: قوای هوایی ما در این سه سال به مرحلۀ بلوغ رسیده‌اند و اکنون عملیات‌های نظامی را با دقت لازم، منسجم و هدفمند انجام می‌دهند و دشمنان افغانستان توانایی مقابله را با این نیروها ندارند.

رئیس‌جمهور محمداشرف غنی بیان‌داشت که از برکت نیروهای امنیتی و دفاعی ما، جامعه‌جهانی به داعیه برحق افغانستان پی‌برده است و دشمنان افغانستان بدانند که کامیابی از آن ماست.

رئیس‌جمهور اضافه نمود که رفع مشکلات قوای مسلح و رسیدگی به نیروهای امنیتی و دفاعی و خانواده‌های آنها در اولویت کار من قرار دارد. وی گفت که اصلاحات در وزارت‌های دفاع، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی جریان دارد و اکنون فرصت برای تغییر نسل نوین است.

رئیس‌جمهور کشور گفت، سیستم اصلاحی که در نهادهای امنیتی و دفاعی تطبیق می‌گردد، شفاف و براساس کفایت و معیارهای لازم انجام می‌پذیرد. وی از قربانی‌ها، شجاعت، دلیری، تعهد و هماهنگی میان نهادهای امنیتی و دفاعی کشور تشکر و قدردانی کرد.

غنی: قلب من همواره برای پیروزی تپیده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد