غنی-قوای-امنیتی-در-پروسۀ-صلح-معامله-نمی-شود

رییس جمهوری غنی در دیدار با هیأت رهبری وزارت امور داخله کشور گفت که قوای امنیتی هرگز در پروسۀ صلح مورد معامله قرار نخواهد گرفت.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام روز یک‌شنبه (۳۰ جدی) به وزارت داخله رفته و با هیأت رهبری این وزارت دیدار کرده است.

ارگ به نقل از غنی نوشته است؛ دیدگاه واحد و مشخص در وزارت امور داخله به وجود آمده که از دفاعی به تعرضی مبدل شده است.

رئیس جمهور غنی از مدیریت پولیس در انتخابات پارلمانی و روند ثبت نام کاندیدان ریاست جمهوری تشکر کرد و هدایت داد که یک گروپ کاری به منظور مدیریت امنیت انتخابات در وزارت امور داخله ایجاد گردد و ترتیبات همه جانبه برای امنیت انتخابات گرفته شود.

وی بر اصلاحات در پولیس، تغییر وضعیت قوای خاص و امنیت کلان شهرها و شاهراه ها تاکید کرده، گفت که با همکاری اردوی ملی شاهراه ها تامین امنیت شوند.

رئیس جمهور کشور بر تامین امنیت بنادر توسط پولیس نیز تاکید نموده، گفت که با تامین امنیت ما باید عواید خود را افزایش دهیم.

آقای غنی بر تعلیم و تربیه، رسیدگی به فامیل های شهدا، اعاشۀ به موقع پولیس و جلب و جذب در صفوف پولیس تاکید کرد و افزود که مدیریت واحد و هدفمند موجب اعتماد مردم می شود و تعهدات جامعه جهانی برای حمایت از نیروهای امنیتی باقی است و قوای امنیتی هرگز در پروسۀ صلح مورد معامله قرار نخواهد گرفت.

غنی: قوای امنیتی در پروسۀ صلح معامله نمی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد