غنی-مشورت-ها-با-اقشار-مختلف-مردم-افغانستان-ادامه-دارد

رییس جمهور غنی در دیدار با عبد رب الرسول سیاف و فضل الهادي مسلمیار تاکید کرد که سلسلۀ مشورت ها با اقشار مختلف مردم افغانستان ادامه دارد و بعد از انسجام و توحید، نتایج آن با همه شریک خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور به سلسلۀ نشست های مشورتی در رابطه به صلح، با استاد عبد رب الرسول سیاف و فضل الهادي مسلمیار، دیدار کرد.

 در این دیدار در رابطه به فعالیت های شورای عالی صلح، ترکیب هیات مذاکره کننده با درنظرداشت شرایط جدید، مشوره در باره ایجاد بورد مشورتی صلح که از نمایندگان احزاب سیاسی، جامعۀ مدنی و ۳۴ ولایت افغانستان تشکیل می شود و بحث روی تشکیل کمیته های مختلف در صورت آغاز مذاکرات، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس جمهور غنی از حضور و نظریات نیک شخصیت های متذکره تشکر کرده گفت، که اساس کار حکومت اجماع مردم افغانستان می‌باشد و اقدامات در خصوص صلح بر مبنای مشورت خواهد بود. رئیس جمهور تاکید کرد که سلسلۀ مشورت ها با اقشار مختلف مردم افغانستان ادامه دارد و بعد از انسجام و توحید، نتایج آن با همه شریک خواهد شد.

این درحالی است که آقای غنی با گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، عطا محمد نور و یونس قانونی نیز دریدار داشته و در رابطه به همین موضوع تبادل نظر نموده است.

غنی: مشورت ها با اقشار مختلف مردم افغانستان ادامه دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد