غنی-من-حق-ندارم-حتی-یک-وجب-از-منافع-ملی-بگذرم

محمد اشرف غنی خطاب به جوانان گفت که خط سرخ ما در مذاکرات صلح، قانون اساسی است و من به عنوان رئیس جمهور افغانستان، حق ندارم حتی یک وجب از منافع ملی بگذرم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، روز گذشته به سلسلۀ نشست های مشورتی با شماری از جوانان در ارگ، گفت که رئیس جمهور افغانستان تنها نیست، جوانان و ملت در کنار ما ایستاده اند. بنابراین، تیم مذاکراتی افغانستان با جدیت کامل از حقوق شهروندان افغانستان دفاع می کند.

رئیس جمهور غنی با اشاره به ظرفیت های ایجادشده در سطح کشور، گفت که ظرفیت ملکی و نظامی افغانستان از یک تحول بنیادی گذشته است، کوماندوی ما در منطقه بینظیر می باشد و ما پیروز این جنگ هستیم.

آقای غنی خطاب به جوانان، گفت که تلاش کنید تا افکار خویش را بیان نمایید و از غرور ملی، وحدت ملی و تنوع ملی افغانستان نمایندگی کنید. وی افزود که انسجام جوانان به دست خود آنان می باشد؛ زمانی صدای جوانان با دقت درک می شود که از سوی خود آنان بلند شود.

غنی تصریح کرد که خط سرخ ما در مذاکرات صلح، قانون اساسی جمهوری اسلامی افغاستان است و من به عنوان رئیس جمهور افغانستان، حق ندارم حتی یک وجب از منافع ملی بگذرم.

محمد اشرف غنی خاطرنشان ساخت که حکومت جدید روی ارائه هرچه بیشتر خدمات صحی، تعلیم و تربیه و حکومتداری کارخواهد کرد.

اشرف غنی خطاب به جوانان، گفت که شما باید ابتکار عمل را به دست گیرید. به ولسوالی ها و قریه ها سفر کنید، ظرفیت های ایجادشده و ارزش ها را انعکاس بدهید تا تصویر افغانستان واقعی نمایش داده شود.

این درحالی است که امیر قطر طی یک تماس تلفنی با رییس جمهور غنی گفت: ما به طالبان خاطرنشان نموده ایم که افغانستان امروزی، کشور دو دهه قبل نیست؛ بلکه یک سلسله واقعیت های جدید شکل گرفته و این کشور تغییر کرده است.

غنی: من حق ندارم حتی یک وجب از منافع ملی بگذرم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد