غنی-من-همواره-به-قرآن-مراجعه-می‌کنم

رییس جمهور غنی در کنفرانس ملی مبارزه با خشونت علیه زنان، خطاب به څارنوالان گفت که امروز برای شما تحفۀ با ارزش (قرآن شریف) عطا شد که من همواره به آن مراجعه می‌کنم، به همین دلیل دشمن ارادۀ مرا نمی‌تواند بشکند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در کنفرانس ملی مبارزه با خشونت علیه زنان، خطب به څارنوالان گفت که امروز برای شما تحفۀ با ارزش عطا شد و آن قرآن شریف است که من همواره به آن مراجعه می‌کنم، به همین دلیل دشمن ارادۀ مرا نمی‌تواند بشکند، ارادۀ شما هم باید همین‌گونه استوار باشد.

وی افزود، شما تنها مامورین څارنوالی نه، بلکه تطبیق‌کنندۀ شریعت و عدالت هستید، اگر عدالت نباشد نظم کائنات برهم می‌خورد، به‌همین‌خاطر استقلال څارنوالی برای تأمین امنیت و ثبات، اصل مهم به حساب می‌رود و زمانی‌که عدالت تأمین گردد، جنگ به حاشیه می‌رود.

رئیس‌جمهور کشور خطاب به زنان گفت که در چهل‌سال بحران، فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم، شما باید در چهارسال، این حالت را جبران کنید. زنان افغان نمایندۀ افغانستان نوین و آراسته با ارزش‌های ملی و اسلامی می‌باشند. وی افزود که شما نسل انتقال از جنگ به ثبات و از خشونت به هم‌پذیری هستید.

آقای غنی خطاب به څارنوالان تازه گماشته‌شده، گفت که این پیام مرا به مردم برسانید که انتخابات برگزار می‌شود و در آن اشتراک نمایند.

در اخیر، رئیس‌جمهور گفت: اگر اقتدار در دست مردم نباشد و اصلاحات از بالا آغاز نگردد و مقامات خود را فراتر از قانون بدانند، در آن صورت دولت مشروعیت خود را از دست می‌دهد.

غنی: من همواره به قرآن مراجعه می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد