غنی-نسل-جوان-ما-باید-افغانستان‌-شمول-فکر-کند

رییس جمهور غنی در دیدار با شاگردان ممتاز کانکور گفت که نسل جوان ما باید افغانستان‌شمول فکر کند و با کسب تحصیل، کوشش نماید تا زندگی مردم را تغییر مثبت دهد.

به گزارش افغان نیوز: در این دیدار که در قصر گل‌خانۀ ارگ انجام شد، نجیب‌الله خواجه‌عمری، وزیر تحصیلات عالی گفت که تیم کانکور برای برگزاری امتحانات شفاف، تلاش‌های زیادی انجام داد و کانکور امسال، کمترین چالش را به همراه داشت.

رییس جمهور غنی گفت: وعدۀ که به شما داده بودیم، شفافیت در کانکور بود و امروز جلو مداخله در کانکور گرفته شده و مسئولیت همۀ ما است که شفافیت در همه پروسه‌ها را به وجود آورده و حفظ کنیم.

وی افزود؛ نسل جوان ما باید افغانستان‌شمول فکر کنند، کشور خویش را بهتر بشناسند و با کسب تحصیل، کوشش نماید تا وضعیت زندگی مردم را به شکل مثبت تغییر دهد.

آقای غنی با تاکید بر اینکه جوانان ممثل افغانستان اند، گفت که نسل جوان مالکیت حال و آیندۀ کشور را باید داشته باشد و از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در داخل و خارج به وجود آمده، برای کسب دانش و بلندبردن سویۀ علمی خویش، استفاده کنند.

این درحالی است که وزارت تحصیلات عالی از برترین‌های کانکور امسال، حمایت‌های تشویقی کرده و برای برخی از آنان، بورسیه‌های تحصیلی نیز در نظر گرفته‌ است.

غنی: نسل جوان ما باید افغانستان‌ شمول فکر کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد