غنی-هدف-اساسی-پایان‌دادن-به-بحران-۴۰-ساله-است

رییس جمهور غنی در دیدار با شماری از بزرگان و نمایندگان کنر در شورا های ملی و ولایتی گفت که هدف اساسی ما پایان‌دادن به بحران ۴۰ ساله بوده و دراین زمینه همکاری بزرگان، علما و همه اقشار ضروری می باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در این دیدار گفت که جوانان کنر در ولایات مختلف کشور بخاطر ثبات و دفاع از کشور قربانی می دهند و رسیدگی به خانواده های آنان اولویت و مسوولیت ما است.

رئیس جمهور به وزارت های انرژی و آب، زراعت و مالداری، صحت عامه، صنعت و تجارت، انکشاف دهات، امور داخله و دفاع و نیز ادارات مستقل هدایت داد تا به مشکلات مردم کنر رسیدگی به موقع صورت گیرد. وی اضافه کرد که هدف اساسی ما پایان‌دادن به بحران ۴۰ ساله است و دراین زمینه  همکاری بزرگان، علما و همه اقشار  ضروری می باشد.

رئیس جمهور به بزرگان آن ولایت گفت، برای اعمار مهمان خانه و تالار در ولایت کنر ۷۰ میلیون افغانی و برای امور انکشافی پوهنتون این ولایت ۳۵ میلیون افغانی اهدا خواهد شد. وی افزود که انتقال برق وارداتی به کنر و ننگرهار همزمان آغاز می گردد و در آینده نزدیک این ولایات از انرژی برق مستفید خواهند شد.

قابل ذکر است که در اخیر این دیدار، بزرگان کنر به رئیس جمهور کشور یک عدد پکول و یک ثوب چپن اعطا نمودند و  به وی  طول عمر و موفقیت مزید در امور محوله استدعا کردند.

غنی: هدف اساسی پایان‌دادن به بحران ۴۰ ساله است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد