غنی-همسایه-ها-از-مغز-و-تدبیر-من-می-ترسند

رییس جمهور غنی در دیدار با بزرگان ولسوالی های اچین، نازیان، مومند دره و غنی‌خیل ولایت ننگرهار گفت: شماری از همسایه ها می گویند که اشرف غنی در افغانستان نباشد، زیرا آن ها از مغز و تدبیر من هرس دارند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در این دیدار گفت؛ می خواهم از همین‌جا به تمام افغانستان تبریک بگویم که آن ابر سیاه و غبار تیره که مردم فکر می کردند تمام شدنی نیست، به برکت قهرمانی ها و فداکاری های مردم ننگرهار و نیروهای امنیتی و دفاعی، از بین برده شد.

وی همچنان گفت که ما صلح در مکۀ معظمه می خواهیم، صلح مکه شیرین است و یا صلح مسکو؟ مردم می گویند که به مکه معظمه نرفتند، به مسکو رفتند. امید است به این پرسش مردم پاسخ بگویند. وی افزود که صلح باعزت و پایدار آمدنی است و من همیشه حاضر هستم که برای این چنین صلح، سر خود را فدا نمایم.

رئیس جمهور غنی افزود: آنانی که می گویند به خاطر صلح کرسی ات را قربان کن، کرسی که مال پدر و پدر کلانم نیست، بلکه امانت مردم بوده و اختیار آن را مردم دارند.

 آقای غنی گفت: شماری از همسایه ها می گویند؛ یک افغانستان ِمی خواهیم که اشرف غنی در آن نباشد، مگر آن ها از اشرف غنی نه، بلکه از مغز و تدبیر او می هراسند.

در همین حال رئیس مجلس سنای کشور نیز روز گذشته گفت؛ "اعلامیه‌ای که در نشست مسکو منتشر شده، در برگیرندۀ حرف‌های طالبان است؛ گروهی تروریستی که دست‌هایشان به خون مردم آلوده است."

این درحالی است که نشست دو روزۀ مسکو که در آن نمایندگان طالبان و شماری از سیاست‌مداران افغان اشتراک کردند، هفته گذشته برگزار شد. حکومت افغانستان که در این نشست حضور نداشت، اعلام کرد که تصامیم شرکت‌کنندگان این اجلاس، هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

غنی: همسایه ها از مغز و تدبیر من می ترسند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد