غنی-وزیر-دولت-در-امور-رسیدگی-به-حوادث-را-معرفی-کرد

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان طی مراسمی، غلام بهاوالدین جیلانی را رسماً به عنوان وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث، معرفی کرد.

به گزارش افغان نیوز: در این مراسم که در ارگ انجام شد و در آن معاونین ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، فرمان رئیس جمهور غنی در خصوص تقرر غلام بهاوالدین جیلانی بحیث وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث از سوی داکتر فضل محمود فضلی رئیس عمومی ادارۀ امور ریاست جمهوری قرائت گردید.

نجیب آقا فهیم، وزیر پیشین دولت در امور رسیدگی به حوادث، گفت که در روشنایی برنامه های دولت جمهوری اسلامی افغانستان، دیدگاه روشن را در مورد مدیریت آب ترسیم و استراتیژی کاهش خطر حوادث را تدوین نمودیم که می تواند نقشۀ راه برای آینده باشد.

غلام بهاوالدین جیلانی، وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث ضمن تشکر از اعتماد رئیس جمهور و رهبری حکومت، گفت که نهایت خرسندم که در خدمت قرار دارم و تعهد می سپارم که برای خانۀ مشترک ما افغانستان از هیچ گونه تلاش دریغ ننمایم.

متعاقباً رئیس جمهور غنی ضمن تشکر از زحمات، تلاش ها، مدیریت سالم و تعهد نجیب آقا فهیم وزیر پیشین دولت در امور رسیدگی به حوادث، گفت که ما نباید منتظر وقوع حوادث باشیم، بلکه باید حوادث، آب و سیلاب ها را مدیریت کنیم.

وی در اخیر سخنانش گفت که اقلیم در حال تغییر است، میزان مهاجرت نسبت به گذشته، بیشتر خواهد شد و ما باید تدابیر لازم را برای تغییرات اقلیمی داشته باشیم.

این تعیینات درحالی صورت می‌گیرد که صدیق صدیقی، سخن‌گوی ارگ ریاست‌جمهوری می‌گوید؛ به‌خاطر حل چالش‌های سیاسی در کشور پیشرفت‌هایی صورت گرفته و قرار است توافق‌نامه‌ی سیاسی بین اشرف غنی و عبدالله عبدالله به‌زودی به امضا برسد.

غنی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث را معرفی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد