فرمان-رییس-جمهور-برای-سرکوب-طالبان-باید-تطبیق-شود

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله به هماهنگی بیشتر میان نیروهای امنیتی و دفاعی به منظور تطبیق حکم ریاست جمهوری مبنی بر سرکوب هراس افگنان تأکید کرد.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، در ادامه سفراش به ولایت هرات در نشستی که با رهبری قومندانی قول اردوی ۲۰۷ ظفر داشت، روی تطبیق حکم مقام عالی ریاست جمهوری در مورد اجرای عملیات‌های تهاجمی تاکید کرد.

وی یادآور شد که نیروهای ملی امنیتی و دفاعی کشور، هراس افگنان را که دست به کشتار هموطنان بی گناه ما می‌زنند با تمام توان سرکوب نمایند.

از سوی هم، معین ارشد وزارت امور داخله در ویدیو کنفرانسی که در قول اردوی ظفر با مسئولین امنیتی و دفاعی از جمله قومندانان امنیه ولایت‌های غور، بادغیس و فراه داشت، هدایت داد که نیروهای پولیس ولایت‌های متذکره عملیات‌های شان را بیشتر از پیش در هماهنگی با نیروهای دفاعی و قوت های هوایی راه اندازی نمایند.

این درحالی است که وزارت داخله روز گذشته اعلام نمود که  ۱۲ هراس افگن طالب در غزنی، پکتیا و فاریاب به هلاکت رسیده و ۲ تروریست دیگر زخمی برداشته اند.

مقام‌های امنیتی کشور می‌گویند که طالبان نه تنها اراده‌ی برای تامین صلح ندارند بلکه با پشتیبانی پاکستان می‌خواهند چند ولایت را زیر تصرف آورده و رهبری‌شان را به افغانستان انتقال دهند.

به همین خاطر، رییس جمهور غنی به نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده تا با آمادگی‌ها و تدابیر لازم، پلان های شوم طالبان را خنثی و از حملات آنان جلوگیری نمایند.

فرمان رییس جمهور برای سرکوب طالبان باید تطبیق شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد