قرضداری-یک-نماینده-مجلس-به-اعتراض-خیابانی-انجامید

مسوولان شرکت‌های راشد فیصل، گذر میر بچه‌کوت و ناصری گروپ علیه خان آقا رضایی، نماینده مجلس و مالک شرکت "آریا تارگیت گروپ" دست به اعتراض زده و می‌گویند که وی از چهار سال بدینسو از کرسی پارلمان سوء استفاده کرده و بدهی‌های خود را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش افغان نیوز: این معترضان که امروز( چهارشنبه، ۲۱ عقرب) در برابر دروازه‌ ورودی پارلمان دست به اعتراض زده، می‌گویند که خان آقا رضایی، عضو مجلس نمایندگان از آدرس شرکت" آریا تارگیت گروپ" میلیون‌ها دالر به سه شرکت ترانسپورتی بدهکار است؛ اما حاضر به پرداخت آن نیست.

حاجی شاکر، رییس شرکت راشد فیصل گفت: وی با شرکت آریا تارگیت گروپ که مالک آن خان آقا رضایی است، در نقل و انتقالات نفت و گاز ناتو همکاری داشت و اکنون خان آقا ۱ میلیون ۳۰۰ هزار دالر از این شرکت  بدهکار است.

شاکر افزود که شرکت‌های "ناصری گروپ" و "گذر میر بچه کوت" در بخش لوژیستکی و انتقال نفت و گاز با شرکت آریا تارگیت گروپ همکاری داشتند و اکنون چهار سال می‌شود که خان آقا رضایی ۶ میلیون دالر از این دو شرکت بدهکار است.

شاه‌زاده، یکی از شریکان شرکت ناصری گروپ گفت که خان آقا رضایی از کرسی پارلمان سوء استفاده کرده و چهار سال است که میلیون‌ها دالر بدهکاری‌های خود را به شرکت‌های ناصری گروپ و گذر میربچه کوت پرداخت نمی‌کند. او گفت: " ما به دادستانی عریضه کردیم؛ اما دادستانی هیچ اقدامی در این زمینه نکرد و ما مجبور شدیم تا پیش پارلمان اعتراض کنیم".

در همین حال، منورشاه بهادری، نماینده مردم هرات در مجلس نمایندگان در پاسخ به معترضان گفت که خان آقا رضایی در بیرون از کشور سفر کرده و اعضای مجلس تلاش می‌کند با میانجی‌گیری مشکلات بدهکاری و طلب شما را با آقای رضایی حل و فصل نمایند.

آقای بهادری به معترضان گفت که اگر مشکلات و پرداخت حقوق شما با وساطت نمایندگان مجلس حل نشد، موضع را به ریاست مجلس نمایندگان ارجاع خواهند کرد تا رییس مجلس به مشکلات شما رسیدگی نماید.

معترضان در اخیر هشدار دادند، در صورتی‌که خان آقا رضایی، عضو مجلس به خواست آنان توجه نکرده و بدهی‌های خود را پرداخت نکند، دست به اعتراض گسترده زده و دروازه پارلمان را مسدود خواهند کرد.

قرضداری یک نماینده مجلس به اعتراض خیابانی انجامید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد