قلب-هر-افغان-برای-ملت-فلسطین-می-تپد

رییس جمهور غنی در دیدار با تیم ملی فوتبال فلسطین گفت که از هفتاد سال بدینسو قلب هر افغان برای ملت فلسطین تپیده و مردم افغانستان به یک فلسطین آزاد، باورمند می باشند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، صبح امروز با اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان و تیم ملی فوتبال فلسطین که به‌خاطر بازی دوستانه به کابل آمده بود، در ارگ دیدار کرد.

سکرتر جنرال تیم ملی فوتبال فلسطین ضمن تشکری از میزبانی افغانستان و تبریکی سالروز استرداد استقلال کشور، گفت که مسابقات دوستانه میان دو تیم به گونۀ مساوی پایان یافت و در حقیقت برنده، ملت های افغانستان و فلسطین هستند.

وی برای افغانستان صلح پایدار آرزو نموده، گفت که این مسابقات نیز پیام صلح به همراه داشت. سکرترجنرال تیم ملی فوتبال فلسطین از تیم ملی فوتبال افغانستان برای انجام مسابقات دوستانه در فلسطین، دعوت کرد.

رئیس جمهور غنی ضمن خوش آمدید به اعضای تیم ملی فوتبال فلسطین گفت: هر دو تیم برنده هستید و امروز افغانستان افتخار پذیرایی تیم ملی فوتبال فلسطین را دارد.

وی افزود که از هفتاد سال بدینسو قلب هر افغان برای ملت فلسطین تپیده و مردم افغانستان به یک فلسطین آزاد، باورمند می باشند.

رئیس جمهور با اشاره به دعوت فلسطین از تیم ملی فوتبال افغانستان برای انجام بازی های دوستانه در آن کشور، گفت که دولت، تمام امکانات را به منظور انجام این سفر به دسترس فدراسیون فوتبالافغانستان، قرار می دهد.

قلب هر افغان برای ملت فلسطین می تپد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد