قوماندانان-برای-شکست-دشمن-باید-هماهنگ-شوند

معاون اول ریاست جمهوری خطاب به قوماندانان جدیدالتقرر ولسوالی ها، گفت که در راستای تجرید و عقب زدن دشمن با مردم هماهنگ باشید و با هر قشر جامعه به نیکی رفتار کنید.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری شام دیروز شنبه(26، میزان) در مراسم معرفی ۱۰۰ تن از قوماندانان جدیدالتقرر ولسوالی ها، گفت که امروز فرصت واقعاً با افتخار و نادر فراهم شده است.

وی افزود که انگیزه، سوق و اداره و امکانات سه عنصر مهم است که باعث موفقیت شما می گردد و باید این عناصر را جداً مدنظر گیرید.

آقای صالح اظهار داشت که شما باید در کارهای تان تعادل را در نظر بگیرید، با هر قشر جامعه به نیکی رفتار کنید و از اراضی باید شناخت داشته و در راستای تجرید و عقب زدن دشمن با مردم هماهنگ باشید.

معاون اول رئیس جمهور خطاب به آنان، گفت که در محدودۀ ولسوالی ها باقی نمانید و سرمایه گذاری تان را بالای دهکده کنید. شما نمایندۀ رئیس جمهور و نظام هستید و قضاوت مردم بر اساس کارکردهای تان می باشد.

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی در این مراسم خطاب به قوماندانان جدیدالتقرر، گفت که شما مبارزه برحق را به پیش می برید و تصویر کارکردهای تان، تصویر جمهوریت است و ما و شما تحت نظام مشروع جمهوری اسلامی افغانستان به وطن و مردم خدمت می کنیم.

در همین حال، ضیا عاصی رئیس تزکیه و انکشاف رهبری سکتور امنیتی دفتر شورای امنیت ملی گفت که بنابر هدایت قاطع و صریح رئیس جمهور، کار تغییر رهبری قوماندانی های امنیه ۲۵۸ ولسوالی آغاز شد و کمیته پس از ۴۵ روز کار و ارزیابی نزدیک به ۶۰۰ تن از بریدملان ارشد و افسران، به تعداد ۱۰۰ تن از آنان را موفق ارزیابی نمود و قوماندانان امنیه در ۲۹ ولایت تعیین گردیدند.

در این مراسم که در قصر سلام خانۀ ارگ برگزار شد، رییس جمهور غنی، مشاور امنیت ملی و مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی کشور نیز حضور داشتند.

قوماندانان برای شکست دشمن باید هماهنگ شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد