لحظه-شماری-طالبان-برای-پیروزی-ترامپ-تکذیب-شد

سخنگوی طالبان و دسته انتخاباتی ترامپ، حمایت این گروه را از انتخاب مجدد دونالد ترامپ بحیث رئیس جمهور امریکا به شدت رد کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: پس از آن که طالبان از انتخاب مجدد دونالد ترامپ بحیث رئیس جمهور امریکا حمایت کردند، یک مسئول دسته انتخاباتی ترمپ، پشتیبانی آنان را به شدت رد کرده و افزوده است که امریکا به هر وسیله، منافع‌اش را مصوون نگهمیدارد.

در همین حال، ذبیح‌‌الله مجاهد؛ سخنگوی طالبان امروز (ِیکشنبه، 20 میزان) در توییترش نوشت: «رسانه سی‌بی‌اس (CBS) امریکایی، گفته‌های من را نادرست تعبیر کرده، چیزی که آن‌ها گفته اند همچو چیزی به آن‌ها گفته نشده‌است».

چند روز قبل، سی‌بی‌اس به نقل از ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان گزارش داد که وی گفته‌است: «ما امیدواریم که ترامپ انتخابات امریکا را ببرد و به حضور نظامی آن کشور در افغانستان پایان دهد».

یک عضو دیگر گروه طالبان نیز درباره آقای ترامپ به این شبکه خبری گفته که «وقتی خبر ابتلای ترامپ به کرونا را شنیدیم، نگران سلامتی او شدیم».

این درحالی است که چند روز پیش دونالد ترامپ گفته بود که تا پایان سال جاری میلادی، تمام نیروهای امریکایی از افغانستان بیرون خواهند شد.

لحظه شماری طالبان برای پیروزی ترامپ تکذیب شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد