لویه-جرگه-مشورتی-در-زمان-معین-آن-برگزار-می-شود

محمد عمر داوودزى در دیدار با فرمانده ماموریت عمومی حمایت قاطع در افغانستان گفته که لویه جرگه مشورتی صلح به تاریخ ۹ ثور دایر می گردد و روند انتخاب بیشترین اعضای آن نیز تکمیل شده است.

به گزارش افغان نیوز: شورای عالی صلح امروز سه‌شنبه (۳ثور) با نشر یک خبرنامه گفته است که جنرال اسکات میلر، فرمانده ماموریت عمومی حمایت قاطع در افغانستان در دیدار با محمد عمر داوودزى، رئیس دارالانشای شورای عالی صلح و جنرال خوشحال سادات معین ارشد امنیتی وزارت داخله روز گذشته در مورد پروسه صلح افغانستان و آمادگی ‌ها برای برگزاری لویه جرگه مشورتی صلح گفتگو کردند.

آقای داوودزى در این دیدار با بیان اینکه بخاطر تأمین صلح پایدار نیاز است تا پروسه صلح به مالکیت و رهبری افغان ‌ها انجام شود، افزوده است که لویه جرگه مشورتی صلح به تاریخ ۹ ثور دایر می گردد و روند انتخاب بیشترین اعضای آن نیز تکمیل شده است.

در همین حال، محمدعمر داوودزی رییس دبیرخانه شورای عالی صلح و مسوول برگزاری این جرگه روز یک‌شنبه (۱ثور) طی یک نشست خبری در کابل گفت که کم و بیش ۳۰۰۰ نفر اعضای شوراهای ولایتی، اعضای ولسی جرگه و افراد انتخاب شده در ولایات، در این جرگه اشتراک می‌کنند.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، تیم‌های انتخاباتی محمد حنیف اتمر، رحمت الله نبیل، نورالحق علومی و شماری دیگر از احزاب، گروه‌ها و چهره‌های سیاسی لویه جرگه مشورتی را تحریم کرده اند.

لویه جرگه مشورتی در زمان معین آن برگزار می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد