لویه‌جرگه-مشورتی-صلح؛-کرزی-به-عبدالله-تبریک-گفت

حامدکرزی، رییس جمهور پیشین کشور در دیدار با عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی گفت که به سپیدار آمدم تا برگزاری موفقانه‌ی لویه جرگه‌ی صلح را برای شما و مردم افغانستان تبریک بگویم.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فس‌بوک اش نوشته است که حامدکرزی در صحبت‌های شان گفت که به سپیدار آمدیم تا برگزاری موفقانه‌ی لویه جرگه‌ی صلح را برای شما و مردم افغانستان تبریک بگویم.

رئیس جمهور پیشین افزود: تصمیم‌ها و توصیه‌های لویه جرگه‌ی مشورتی صلح به نفع مردم افغانستان و به نفع تلاش‌های صلح می‌باشد و امیدواریم که این توصیه‌ها از سوی حکومت و شورای عالی مصالحه‌ی ملی عملی گردند.

آقای کرزی با حمایت از تلاش‌های صلح علاوه کرد: برای دست‌یافتن به صلح دایمی در افغانستان یک فرصت استثنایی فراهم شده و باید از این فرصت به نفع صلح استفاه گردد.

رییس شورای عالی مصالحه، حضور حامد کرزی و همراهان شان را به سپیدار خیر مقدم گفته و از حمایت ایشان از جرگه‌ی مشورتی صلح، تشکر و قدردانی کرده است.

همچنان وی از حمایت‌های همیشگی حامدکرزی از تلاش‌های صلح در افغانستان به‌نیکی یاد نموده و در باره‌ی آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در امر رهای زندانیان طالبان و آغاز مذاکرات بین‌الافغانی صحبت کرد.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، روز گذشته با هیات مذاکره کننده دولت در ارگ دیدار نموده و تاکید داشت که قوت سیاسی ما را تمام جهان در لویه جرگه مشورتی صلح مشاهده کردند و جهان با یک دیدگاه و قوت، حامی بوده و این برای ما سرمایه بزرگ می باشد.

لویه‌جرگه مشورتی صلح؛ کرزی به عبدالله تبریک گفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد