مجاهد-از-برگزاری-نشست-کابینه-در-قندهار-خبر-داد

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی ا.ا می‌گوید که نشست کابینه به روزهای دو و سه‌شنبه (۲۹، ۳۰ عقرب) به رهبری ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر ا.ا در قندهار برگزار شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی ا.ا امروز (چهارشنبه، 1 قوس) با نشر اعلامیه در ایکس گفته است که در این نشست در مورد مسایل مختلف از جمله رسیدگی به مهاجرین و جابجای آنان، ثبات ارزش پول افغانی، گسترش روابط با کشورها و همسایگان، تطبیق سیاست خارجی و داخلی، واردات و صادرات، آموزش علوم عصری و دینی به نسل نو و مسایل تجارتی بحث و تصامیمی اتخاذ شد.

بر اساس اعلامیه، در این نشست رهبر ا.ا به‌منظور تطبیق پالیسی موثر در راستای گسترش روابط با همسایه‌گان ‏و دیگر کشورها و حل مشکلات موجود در کشور، اعضای کمیسیون سیاسی را به‌سرپرستی مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه موظف کرد تا استراتیژی و پالیسی داخلی و خارجی کشور را تهیه کنند.

طبق اعلامیه، ملا هبت‌الله آخوندازده در این نشست خدمت به مردم را از اولویت‌های مسوولان دانسته و تاکید کرده که حقوق مردم نباید ضایع شود.

در اعلامیه آمده است که در این نشست در قبال آموزش بهتر نسل جدید کشور، ارائه خدمات بهتر در امور تعلیمی در بخش‌های علوم دینی و عصری، ارتقای علمی استادان و حل مشکلات شاگردان تصامیم لازم اتخاذ شد.

در این نشست کابینه ملا عبدالغنی برادر آخوند، معاون اقتصادی رییس‌الوزرا؛ نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت؛ مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری رییس‌الوزرا و ملا هدایت‌الله بدری، سرپرست بانک مرکزی درباره گزارش‌های کاری‌شان معلومات ارائه کرده‌اند.

مجاهد از برگزاری نشست کابینه در قندهار خبر داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد