مجاهد-خواستار-روابط-نیک-سخنگویان-ادارات-با-خبرنگاران-شد

سخنگوی امارت اسلامی از سخنگویان وزارت‌خانه‌ها و ادارات خواسته که با خبرنگاران و رسانه‌ها تعامل خوب‌ داشته باشند.

به گزارش افغان نیوز؛ انعام الله سمنگانی، سرپرست مرکز اطلاعات و رسانه‌های امارت اسلامی شب گذشته(سه‌شنبه، 15 سنبله) با نشراعلامیه‌ی گفته است که نشست سخنگویان مرکزی و تمام ادارات امارت اسلامی به هدف هماهنگی بیشتر و بهتر سازی روند اطلاع رسانی، در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت برگزار شده است.

در اعلامیه آمده است که ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی، در این نشست از سخنگویان وزارت‌خانه‌ها و ادارات مختلف خواستار تعامل خوب‌ و رابطه دوامدار با رسانه‌ها و خبرنگاران شده است.

مجاهد از سخنگویان ادارت خواسته که تلاش نمایند تا دست‌آورد‌ها و کارکردهای ادارات شان را توسط رسانه‌ها با مردم شریک سازند.

در اعلامیه آمده است: مولوی احمدالله وثیق، رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی، مفتی انعام الله سمنگانی سرپرست مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت و قاری یوسف احمدی معاون سخنگوی امارت اسلامی در این نشست صحبت کرده و همچنان سخنگویان ادارات مختلف نظرات، پیشنهادات و مشکلات‌شان را شریک ساختند.

این در حالی است که روز گذشته سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امارت اسلامی رفتار خشونت‌آمیز نیروهای امارت با خبرنگاران را تایید و گفت که به پرونده خشونت علیه خبرنگاران رسیدگی می‌شود.

مجاهد خواستار روابط نیک سخنگویان ادارات با خبرنگاران شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد