مجاهدین-را-دستکم-نگیرید-در-غیر-آن-ضرر-می-کنید

عبدالرب رسول سیاف در مراسم تجلیل از بیست و هفتمین سالگرد پیروزی مجاهدین افغان گفت؛ این روز را به چشم کم نبینید در غیر آن مجاهدین خفه می‌شوند، باز برای‌تان بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالرب رسول سیاف یکی از رهبران جهادی امروز یک شنبه(8، ثور) در مراسم تجلیل از بیست و هفتمین سالگرد پیروزی جهاد مردم افغانستان گفت که هشت ثور نقطه عطف نه‌تنها در تاریخ افغانستان بلکه در تاریخ دنیا بود و این روز، روز سربلندی ملت مجاهد افغانستان است.

آقای سیاف با اشاره به انتقادهای که متوجه مجاهدین است گفت: هرچند ما انسان هستیم و از خطا برائت نداریم، اما مردم چرا این توقع را دارند که مجاهدین مثل ملایک خطا نداشته باشند. با این هم حکم پیامبر خداست که غیر مجاهد با مجاهد برابر نیست و اگر با این حکم مخالف اند با حکم خدا و پیامبر مخالف اند.

وی گفت:"حالا غیبت مجاهد و بد گویی مجاهد نقل هر مجلس شده است؛ زیرا گناه‌شان این بود که در برابر دشمنان جنگیدند و کشور را نجات دادند و وقتی که آمد یک نفر را هم نه کشت و نه به دار زد."

استاد سیاف از بی‌توجهی رهبران حکومت در تجلیل از بزرگداشت از روز پیروزی مجاهدین در کشور به شدت انتقاد کرد و افزود که اگر منصفانه بگویم، بین این روز و روزهای دیگر بسیار تفاوت وجود دارد. اما این روز را به چشم کم نبینید و گرنه مجاهدین خفه می‌شوند، باز برای‌تان بسیار گران تمام می‌شود.

سیاف افزود: مجاهدین در خط اول مصالحه قرار خواهند داشت؛ همانطوری که کمر را برای آزادی کشور و جهاد بسته کرده بودیم؛ امیدواریم این پروسه را یک جا تعقیب کنیم و به هدف هم می‌رسیم.

هشــت ثـــور 1371 مصادف است به اولین روز پیروزی مجاهدین که در آن آخرین سنگر پوشالی رژیم تحت الحمایه شوروی، سقوط کرد و بیرق سبز مجاهدین با شعار کلمه مقدس (لا اله الا الله محمد الرسول الله) بر فراز ارگ ریاست جمهوری و تمام نواحی شهر به اهتزاز در آمد.

مجاهدین را دستکم نگیرید در غیر آن ضرر می کنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد