محقق-از-صحنه-سیاسی-کنار-نمی-رویم

محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی در جلسۀ علمای دینی گفت؛ مراکز ثبت نام رای دهی را مانند مراکز علمی، دینی و مدنی نمی توانیم ترک کنیم و از صحنه کنار برویم، زیرا با کنار رفتن از صحنه، دشمنان به اهداف شان نزدیک تر خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: جلسه بزرگ علمای دینی در اقامت‌گاه محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی دایر و بر اهمیت انتخابات و ثبت نام رای دهندگان تاکید شد.

محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی بر ضرورت برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در آن تاکید کرد و افزود که دشمنان در تلاش اند تا حضور مردم در انتخابات را کم رنگ کنند. همان طوری که مساجد، حسينيه، مراكز علمى، دينى ومدنى را مورد حمله تروریستی قرار می دهند، مراکز ثبت نام رای دهندگان نیز تحت تهدید عملیات خشونت آمیز قرار دارند، اما نباید صحنه را ترک کنیم و دست از تعیین سر نوشت سیاسی ما بکشیم.

آقای محقق از مردم خواست که براى امنيت مراكز رای دهی، بايد دست به كار شويم و با حكومت همكارى كنيم. همان طوری كه پوليس خطرات حمله بر مساجد را به حد صفر نزديک كردند، اين تجربه را در حفظ امنيت مراكز انتخابات نیز تطبيق كنند.

قابل ذکر است که حملات اخیر در مراکز ثبت نام کابل و ولایات، سقف اعتماد مردم را پائین آورده و برخی از عدم حضور شان در پی صندوق های رای دهی خبر می دهند. از سوی هم، مقام ها و مسوولین حکومتی از بی اعتمادی مردم نسبت به انتخابات ابراز نگرانی می کنند.

محقق: از صحنه سیاسی کنار نمی رویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد