محقق-مرد-٦٦-ساله-با-عياشى-تناسب-ندارد

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در واکنش به اتهامی مبنی بر «عیاشی» از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی، می‌گوید که مرد ٦٦ ساله زياد با عياشى تناسب ندارد، اشكال ديگری پيدا کنید.

به گزارش افغان نیوز؛ محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، امروز چهارشنبه(۱، میزان) در برگه فسبوک‌اش نوشته است که بعضی‌ها به‌طور غير منطقى در مورد عکس دلجویی من از فرزندان شهيد كربلايى محمد باقر، گفته‌اند که در اروپا رفته عياشى مي‌كند.

وی تصریح کرده كه اين ادعاء از چند جهت خلاف منطق و دور از اخلاق دينى و انسانى است.

اول؛ عكس من در نزديك يك مسجد با منار بلند و باشكوه گرفته شده كه دلالت مي‌كند، من در يك كشور اسلامى هستم نه اروپايى.

دوم؛ عياشى را همپيك‌هاى خودشان با شراب‌، موسيقى، رقص و دختران هرزه مي‌كنند؛ نوازش يك طفل دوساله آن هم فرزند شهيد، عياشى گفته نمي‌شود.

سوم ؛ «اگر دقت كنید، فرشى كه روى آن بايادگار يوسفم نشسته‌ام، شبيه سطرنجى است كه كوج و توشك هم نيست، اين دغل كاران چطور استنتاج كردند كه عياشى است؟»

چهارم؛ «مرد ٦٦ ساله زياد با عياشى تناسب ندارد، بهتر بود اشكال ديگر پيدا مي‌كردند.»

آقای محقق همچنان نوشته است: «بعضى از  خناسان گفتند كه مردم را تنها مانده رفتند، بايد بگويم كه من خودم مي‌دانم چگونه حق مردم را استيفاء كنم و مردمم در طول ساليان دراز زبان سياسى من را نيكو ميدانند و من با تحريك طالبان آن گونه كه لازم است صحبت خواهم كرد.»

این درحالی است که روز گذشته، صدها تن از کابران شبکه‌های اجتماعی با نشر عکس‌های از آقای محقق در حال نوازش نواسه‌اش، گفتند که او پس از باج‌گیری و دریافت پول هنگفت از آدرس مردم، اکنون مصرف عیاشی است.

محقق: مرد ٦٦ ساله با عياشى تناسب ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد