محقق-هسته‌های-مقاومت-ملی-باید-تقویت-شود

معاون دوم ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی تاکید داشت که جهت پیشتیبانی از نیروهای امنیتی، هسته‌های مقاومت ملی در سراسر کشور باید تقویت شود.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی معاونت دوم ریاست اجرایی در یک اعلامیه گفته است که محمد محقق، رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، روز گذشته در یک جلسه مشورتى با علماء و جماعات کابل گفته است: “اوضاع امنیتى و سیاسى کشور بسیار بحرانی است، فلهذا ایجاب می‌کند که هسته‌های مقاومت ملی در سراسر کشور در کنار اردو و سایر نیروهاى امنیتى در هماهنگى کامل تقویت گردد”.

محقق در ادامه گفته است، در پروسه صلح با طالبان باید حکومت و جهت‌هاى سیاسى یک پارچه و متحد باشند و یک شوراى عالى قابل قبول را معرفى کنند که در اعماق جامعه ما ریشه داشته و یک ثبات را به میان بیاورد.

وی تاکید داشت که در باره انتخابات آينده يك تكت قوى و كارآمد را برای مردم افغانستان معرفى خواهد نمود كه در صورت پيروزى همه عرصه ها را مديريت كرده بتواند .

این درحالی است که در تازه ترین مورد، دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا روز پنجشنبه (۲۹ قوس) هفته گذشته، دستور آغاز بیرون شدن بخشی از سربازان امریکایی در افغانستان را صادر کرد.

اما جنرال جوزف دانفورد، در دیدار با جمعی از نیروهای خارجی در یکی از پایگاه‌های نظامی این نیروها در حومه‌ی شهر کابل گفته است که ماموریت نظامی امریکا در افغانستان به گونه که در گذشته برنامه ریزی شده بود ادامه خواهد یافت.

محقق: هسته‌های مقاومت ملی باید تقویت شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد