محمد-اشرف-غنی-نامزد-انتخابات-ریاست-جمهوری-می-شود

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور به تازگی اعلام کرده که برای تکمیل کار های ناتمام در حکومت، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده خواهد بود.

به گزارش افغان نیوز:  رئیس جمهور غنی در گفتگو با یکی از رسانه‌های خارجی آمادگی خود را برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اعلام کرد.

محمد اشرف غنی گفته که می‌خواهد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده یک‌بار دیگر به قدرت برسد تا کارهایی را که آغاز کرده است، تکمیل نماید.

او گفته است یکی از کارهایی که ناتمام مانده، صلح با طالبان است. رییس‌جمهور افغانستان گفته است که برای پایان جنگ، طالبان باید با حکومت وارد گفتگوهای مستقیم صلح شوند.

او تاکید کرده است که طالبان تنها از طریق گفتگوهای مستقیم صلح با دولت افغانستان می‌توانند به پایان جنگی کمک کنند که در نتیجه آن ده‌ها هزار افغان کشته و معیوب شده‌اند.

رییس‌جمهور افغانستان در حالی از تصمیم خود برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور خبر داده که در روزهای گذشته رایزنی‌ها میان رهبران جهادی، شخصیت‌های مطرح و احزاب سیاسی این کشور برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور آغاز شده است.

یکی از رقیبان رئیس جمهورغنی در انتخابات آینده، تیم ائیتلاف بزرگ ملی خواهد بود که با حضور چندین حزب قدرت مند و شورای های بزرگ تشکیل شده است.

محمد اشرف غنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد