مخالفان-مسلح-همواره-افراد-ملکی-را-هدف-قرار-میدهند

ریاست اجرائیه با محکوم کردن حمله انتحاری صبح امروز در منطقه پل محمودخان در کابل، گفته که تروریستان همواره افراد ملکی و بیگناه را هدف قرار میدهند.

به گزارش افغان خبر: ریاست اجرائیه با نشر اعلامیه‌ی نوشته که این بار تروریستان با انجام یک حمله تروریستی در منطقه پٌل محمود خان شماری از هم وطنان بی‌گناه ما را شهید و زخمی کرده‌اند.

گروه های تروریستی برخلاف ارزش های اسلامی و انسانی، قوانین جنگی و موازین بین المللی به خاطر خلق وحشت در میان افکار عمومی بدون استثنأ همواره افراد ملکی را مورد هدف قرار می‌دهند.

در اعلامیه ریاست اجرائیه آمده که این گروه‌ها از هر طریق ممکن در تلاش هستند تا به ملت افغانستان خسارات مالی و جانی وارد نمایند.

ریاست اجرائیه کشور ضمن تقبیح این عمل، غیر اسلامی و انسانی، برای شهدای این حادثه فردوس برین و برای زخمیان شفای عاجل استدعا می نماید.

ریاست اجرائیه برعلاوه آن به نیروهای امنیتی هدایت می‌دهد تا برای تأمین امنیت شهروندان کابل در زمستان و جلوگیری از حادثات این چنینی تدابیر جدی را اتخاذ کنند و از مردم پایتخت نیز می‌خواهد که با نیروهای امنیتی همکار باشند.

یک فرد انتحاری صبح امروز چهارشنبه (26عقرب) در منطقه پل محمود خان مواد همراه خود را انفجار داد که در نتیجه به شمول نیروهای امنیتی  چهار تن کشته و بیش از ده تن دیگر زخم برداشتند.

مخالفان مسلح همواره افراد ملکی را هدف قرار میدهند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد