مدال-دولتی-افغانستان-به-سفیر-جاپان-اهدا-شد

رئیس‌جمهور غنی به هدف قدردانی از خدمات تاکاهاشی، مدال عالی دولتی غازی وزیر محمداکبر خان را به سفیر جاپان در کابل تفویض کرد.

به گزارش افغان خبر: محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشورعصر روز گذشته (24میزان) در دیدار تودیعی با هیروشی تاکاهاشی سفیر جاپان برای افغانستان که ماموریت‌اش به پایان رسیده‌است، به‌منظور قدردانی از خدمات و تلاش‌هایش، مدال عالی دولتی غازی وزیر محمداکبر خان را به‌وی تفویض کرد.

هیروشی تاکاهاشی در زمان مأموریت‌اش در افغانستان، در راستای تحکیم و گسترش روابط نیک میان افغانستان و جاپان و نیز جلب، تنظیم و کمک‌رسانی تلاش‌ کرده است.

رئیس‌جمهور غنی، از کمک‌ و همکاری‌های جاپان در بخش‌های مختلف با افغانستان و همچنان تلاش‌های تاکاهاشی در زمینۀ جلب حمایت‌های دوامدار او قدردانی نموده، و در راستای انجام وظایف آینده‌اش به‌وی آرزوی موفقیت کرد.

تاکاهاشی از رئیس‌جمهور کشور بخاطر اعطای مدال و تقدیر از خدمات وی تشکری کرده و از دوران مأموریت‌اش در افغانستان ابراز خرسندی کرد. او خاطر نشان کرد که همواره افغانستان را به‌عنوان کشور دوست در خاطر خواهد داشت.

قابل ذکر است که پیش از این نیز شماری از سفرای کشور های خارجی در افغانستان نیز از سوی رئیس جمهور با اهدای مدال های دولتی تقدیر شده اند.

مدال دولتی افغانستان به سفیر جاپان اهدا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد