مرتضوی-از-كارنامه-اشرف-غنی-با-افتخار-دفاع-می-کنم

معاون سخنگوی ریاست جمهوری اعلام نموده که حاضرم با هرمنتقد سياسي در باره كارنامه چهار سال اخير اشرف غنی در بحث آزاد مناظره داشته باشم و از آن با افتخار دفاع نمايم.

به گزارش افغان نیوز: شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری امروز یک شنبه(19، حوت) در صفحه رسمی فسبوکش نوشته است که كار در نظام افغانستان، همراه با رييس جمهور غنی براي من افتخار است.

وی با طرح پرسش افزوده است که در تاريخ كشور چند پادشاه، رييس جمهور، صدر اعظم و رهبران سياسي و جهادي طي چهار سال شصت سفر ولايتي داشته است؟

آقای مرتضوی گفته است: تنها سياست‌مداري كه براي آبادي كشور نقشه راه دارد و در صدد احياي جايگاه از دست رفته كشور است؛ رییس جمهور غنی می باشد. زیرا كار نامه جنايت، دزدي، غصب و تاراج را ندارد و دارايي خود را ثبت كرده است.

مرتضوی مدعی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در همه جلسه ها با آمادگي كامل رفته و اجنداي هر برنامه را قبلا با دقت مطالعه مي كند.

بنابراین، حاضرم با هرمنتقد سياسي در باره كارنامه چهار سال اخير در بحث آزاد مناظره داشته باشم و از كارنامه رييس جمهور با افتخار دفاع نمايم.

این در حالی است که پیش از این بار انتقادهایی نسبت به نوع موضع‌گیری‌های شاه‌حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در صفحات اجتماعی علیه سیاست‌مداران و در حمایت از حکومت، صورت گرفته است.

مرتضوی: از كارنامه اشرف غنی با افتخار دفاع می کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد