مردم-قربانی؛-رقابت-اتحادیه-و-اداره-نفت-گاز-کشور-است

شماری از وارد کنندگان مواد نفتی؛ اداره نفت و گاز را متهم به کم کاری کرده و میگویند که رقابت این اداره با اتحادیه نفت گاز باعث افزایش بهای نفت در کشور میگردد.

به گزارش افغان خبر، آقای حافظی امروز در نشست خبری گفت که حکومت از حرکت اتحادیه نفت گاز حمایت کند تا تاجران بتوانند مواد نفتی را به قیمت ارزان به دسترس مردم قرار دهد.

این تاجران از حکومت خواست تا زمینه برای سرمایه گذاری در کشور را فراهم نماید که انها بتوانند سرمایه شان را به داخل کشور به گردش بیاورند.

این بازرگانان نفتی از کارکرد اداره نفت وگاز شاکی اند و میگویند این اداره بجای کمک به اتحادیه ی نفت و گاز بلکه مانع کار این اداره شده است.

این تاجران نفتی از حکومت میخواهد تا اداره نفت و گاز کشور به افراد شایسته و اهل کار سپرده شود تا برای مردم و برای بارزگانان سهولت ایجاد کند.

بازرگانان نفتی از ریاست جمهوری خواست تا به وعده های که به تاجران داده و گفته که حکومت از کار تاجران نظارت میکند، عملی نماید.

آنها از حکومت خواست تا دفاتر تصفیه خانه‌ها با سرتیفیکت های iso ساخته شود، تا از میزان واردات و آلاینده‌گی هوا جلوگیری شود.

این بازرگانان گفتند حکومت از کارکرد تصیفه خانه ها نظارت کند و سرتیفیکت های آنها را متوجه باشند تا از واردات مواد کم کیفیت شود.

بازرگانان از حکومت خواست تا اداره نفت و گاز، دولتی باشد و حکومت برای این اداره سرمایه گذاری نماید و نرخ بازار را مشخص و تعیین کند.

آنها میگوید با کنترل و اداره حکومتی میشود راه فساد اداری گرفته شود و از واردات مواد کم کیفیت جلوگیری میگردد.

اتحادیه نفت و گاز در سال 2013 با اشتراک بازرگانان نفت و گاز ایجاد شده که در سال جاری چندین گروه جدید بازرگانان به این اتحادیه پیوسته است.

این اتحادیه میخواهد در آینده نزدیک یک تصفیه خانه نفتی در کشور ایجاد کند.

مردم قربانی؛ رقابت اتحادیه و اداره نفت گاز کشور است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد