مسئولان-امنیتی-در-ولایات-ناامن-مکافات-و-مجازات-میشوند

با افزایش ناامنی ها در شماری از ولایات، بسیاری ها انگشت انتقاد به سوی مسئولین امنیتی بلند کردند، دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در این مورد گفت که مسئولان امنیتی در ولایات ناامن مجازات و مکافات میشوند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در نشست شورای وزیران امروز دوشنبه (26میزان) در کابل بیان داشت که هیچگونه کمکاری و غفلت وظیفوی از سوی مسئولان امنیتی قابل پزیرش نیست.

او تصریح کرد که غفلت وظیفوی مسئولان امنیتی باجدیت بررسی میشود و کسانی که به خوبی در میدان های جنگ درخشیده اند مکافات خواهند شد.

او افزود که هیچگاه کسانی که در وظیفه هایشان کوتاهی کردند نباید نادیده گرفته شوند وباید آنها مجازات گردند.

رییس اجرایی به افزایش ناامنی ها در ولایت های قندوز، ارزگان، فراه و هلمند اشار کرد و خاطر نشان ساخت که وضعیت امنیتی باید در این ولایت ها تغییر کند.

وی اظهار داشت که یکی از ویران کننده ترین و مضر ترین آفت در زمان افزایش ناامنی ها ، دامن زدن به تعصبات قومی، زبانی، مذهبی، نژادی و غیره می باشد که باید مسوولان و مردم بیدار باشند و قربانی این دسیسه ها نشوند.

این درحالی است که سقوط شهر کندز به دست مخالفان مسلح و بعد از آن جنگ دوامدار در این شهر سوال برانگیز است و رئیس عمومی امنیت ملی دلیل اصلی سقوط این ولایت را مخالفت میان والی و شورای ولایتی کندز اعلام کرد.

اما تاکنون هیچ کسی در پیوند به این قضیه بازداشت نشده است.

مسئولان امنیتی در ولایات ناامن مکافات و مجازات میشوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد