مسئولین-امنیتی-در-تامین-امنیت-شهروندان-ناتوان-هستند

شماری از اعضای مجلس نمایندگان مسئولین امنیتی را در تامین امنیت شهروندان به ناتوانی متهم کرده میگویند که کمیسیون امنیت داخلی این مجلس حمله بر خانه معلم میر ولی را بررسی میکند.

به گزارش افغان خبر: شب پنج شنبه شماری از مخالفان مسلح بر منزل معلم میر ولی نماینده مردم هلمند در مجلس نمایندگان یورش بردند که در نتیجه 8 تن به شمول اعضای خانواده این عضو مجلس کشته شدند.

مجلس نمایندگان این حمله را محکوم کرده و تاکید دارد که باید این رودیدا بررسی گردد.

عبیدالله بارکزی یکی نماینده مردم ارزگان که در این حمله پسرش را از دست داده است میگوید از حکومت به ویژه نهادهای امنیتی گیله داریم، درحالیکه در خانه معلم میر ولی محشر برپا شده بود، تا دو و نیم ساعت نیروهای امنیتی برای از بین بردن مهاجمان وارد عمل نشده است.

به گفته وی، پولیس ساحه را محاصره کرده بود، ولی نه پولیس برای دفع حمله اقدام کرده و نه به دیگر نماینده های که برای کمک به خانه میرولی شتافته بودند اجازه عمل داده است.

صالح محمد سلجوقی دیگر عضو مجلس نیز در این خصوص گفت که نهادهای امنیتی سیاسی شده و به فکر تامین امنیت جان شهروندان کشور نیستند و هر عضو این نهادها برای گروپ و باند خود کار می کنند.

نعمت الله غفاری معاون دوم مجلس نمایندگان، در نشست امروز شنبه(۴جدی) مجلس، حمله بر خانه معلم میر ولی نماینده هلمند را محکوم کرد و از کمیسیون امنیت داخلی و امور دفاعی این مجلس خواست که این رویداد به گونه جدی را بررسی کند.

صبح همان روز ریاست جمهوری و ریاست اجرائیه با نشر خبرنامه‌ی حمله بر منزل این عضو مجلس نمایندگان را کار تروریستان دانسته و خواهان پیری عاملان این حادثه شدند.

مسئولین امنیتی در تامین امنیت شهروندان ناتوان هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد