معاون-رئیس-جمهور-بخاطر-ابقای-وزیران-امنیتی-از-مجلس-نمایندگان-قدردانی-کرد

محمد سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور بخاطر اعتماد دوباره مجلس نمایندگان به وزیران امنیتی در شرایط کنونی ابراز قدردانی کرده و این تصمیم پارلمان را به جا دانست.

به گزارش افغان نیوز: روز گذشته سه مسئول ارشد امنیتی در پیوند به حمله تروریستی بر شفاخانه 400 بستر، از سوی مجلس نمایندگان استیضاح و دوباره ابقا شدند.

سرور دانش معاون دوم رییس جمهور، در جلسه کمیته عدلی وقضایی کابینه که بعد از ظهر روز گذشته 7 حمل 1396، برگزار شد، از اعتماد دوباره نمایندگان مردم در ولسی جرگه به وزیر دفاع، وزیر امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی کشور، اظهار امتنان و قدر دانی نمود.

استاد دانش تصریح کرد که در شرایط حساس امنیتیِ فعلی و با توجه به برنامه های شوم دشمنان مردم افغانستان، همکاری و هماهنگی هرسه قوه دولت به خصوص پارلمان کشور با نهاد های امنیتی به هدف مقابله با دشمنان مردم افغانستان و مخالفان مسلح دولت، یک ضرورت حیاتی است.

معاون رییس جمهور گفت که در شرایط و وضعیت موجود، نظارت بر کار کرد های نهاد های امنیتی کشور و همچنین حسن تفاهم و همکاری با آنان، می تواند دسترسی به اهداف دولت در راستای تأمین امنیت مردم و مطالبات شهروندان کشور را به گونه بهتر تأمین نماید.

روز گذشته ولسی جرگه وزرای دفاع، امور داخله و رییس عمومی امنیت ملی را استیضاح نموده و درپی پاسخ های ارائه شده از سوی مقامات مذکور به پرسش های نمایندگان مردم، اعضای ولسی جرگه دوباره به مقام های امنیتی کشور رای اعتماد دادند.

معاون رئیس جمهور بخاطر ابقای وزیران امنیتی از مجلس نمایندگان قدردانی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد