معترضان-تازه-نفس-شاهراه-مزار-کابل-را-بستند

شمار از معترضان با مسدود ساختن شاهراه کابل –مزار خواستار رهایی نظام الدین قیصاری و برگشت بدون قید و شرط جنرال دوستم به افغانستان شدند.

به گزارش افغان نیوز: هواداران ائتلاف ملی برای نجات افغانستان صبح امروز در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان به جاده‌ها برآمده و در واکنش به بازداشت نظام الدین قیصاری نماینده ویژه جنرال دوستم در امور نیروهای خیزش مردمی در ولایت فاریاب، دست به اعتراض زدند.

این اعتراض کننده‌گان که مربوط به احزاب جنبش ملی، جمعیت اسلامی و حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان هستند، در شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان، با مسدود ساختن شاهراه مزار به صف معترضان شمال پیوستند.

عوض بیک عضوی شورای ولایتی سمنگان به هشدار گفته است که از تمامی ولسوالی‌های این ولایت امروز بالاتر از ۱۲ هزار نفر در شهر ایبک مرکز این ولایت در واکنش به عمل‌­کردهای سرکوب­‌گرانه­‌ی رهبری حکومت وحدت ملی، با مسدود ساختن شاهراه کابل –مزار دست به تظاهرات زده و خواستار رهایی نظام الدین قیصاری و برگشت بدون قید و شرط جنرال دوستم به افغانستان هستند.

این درحالی است که نظام الدین قیصاری، فرمانده نظامی و نماینده ارشد جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان در فاریاب، عصر روز گذشته بازداشت و توسط هواپیما به کابل انتقال داده شد.

معترضان تازه نفس شاهراه مزار-کابل را بستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد