معرفی-والی-جدید-از-سوی-تیم-ثبات-و-همگرایی-برای-ولایت-سرپل

محمدنور رحمانی، رییس شورای ولایتی سرپل از سوی عبدالله عبدالله، رهبر تیم ثبات و همگرایی به‌حیث والی جدید این ولایت تعیین شده است.

به گزارش افغان نیوز: امید میثم، معاون سخن‌گوی ریاست اجراییه امروز (شنبه، ۳ حوت) به رسانه ها روز گفته که محمدنور رحمانی براساس حکم آقای عبدالله به این سمت گماشته شده است. آقای رحمانی از افراد نزدیک به جنرال دوستم است.

آقای میثم همچنان گفت که عنایت خان، از افراد نزدیک به محمد محقق نیز از سوی عبدالله به‌حیث معاون مالی و اداری والی سرپل گماشته شده است.

امید میثم از عبدالله عبدالله به‌عنوان «رییس‌جمهور منتخت مردم» و رییس «دولت همه‌شمول ثبات و همگرایی» یاد کرد. به گفته‌ی او، قرار است در روزهای آینده برای شماری دیگر از ولایات نیز والی معرفی شود.

عبدالله عبدالله در حالی برای ولایت سرپل والی معرفی کرده است که نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری که از سوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام شد، جنجالی شده است.

براساس این نتایج، محمد اشرف غنی یک‌بار دیگر به‌عنوان رییس‌جمهور منتخب اعلام شده است، اما عبدالله عبدالله نتایج اعلام‌شده را «تقلبی» و «کودتای انتخاباتی» خوانده و آن‌را رد کرده است. او پیشتر از تشکیل یک دولت همه‌شمول به رهبری تیم «ثبات و همگرایی» نیز خبر داده بود.

گفته می شود که امروز انجینیر کمال والی فعلی ولایت پنجشیر نیز حمایت اش را از حکومت همه شمول به رهبری داکتر عبدالله عبدالله اعلام می کند و از سوی این حکومت به حیث والی جدید پنجشیر معرفی می شود.

معرفی والی جدید از سوی تیم ثبات و همگرایی برای ولایت سرپل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد