معین-جدید-مسلکی-وزارت-عدلیه-رسما-به-فعالیت-آغاز-کرد

محمد قاسم حلیمی از سوی محمدخان معاون اول ریاست اجرائیه کشور به عنوان معین مسلکی وزارت عدلیه رسما تقرر حاصل نمود.

به گزارش افغان نیوز: محمدقاسم حلیمی معیین مسلکی وزارت عدلیه امروز یکشنبه(15 – اسد)، درکابل از سوی محمد خان معاون اول ریاست اجرائیه افغانستان تعیین و رسما تقرر حاصل نموده و به کارش آغاز نمود.

عبدالبصیر انور وزیر عدلیه افغانستان این وزارت را یک شکل مشترک میان قوه اجرائیه و قوه ی مقننه کشور خوانده و ابراز میدارد که سید محمد یوسف حلیم معیین پیشین وزارت عدلیه به ریاست استر محمکه کشور تقرر حاصل نموده است که این وزارت از داشتن معیین تا بحال محروم بوده است.

آقای انور تصرخاطر نشان ساخت،  پس از دوسال به حکم ریاست جمهوری کشور و ریاست اجرائیه افغانستان به تقررمحمد قاسم حلیمی به حیث معیین مسلکی وزارت عدلیه توافق کردند.

محمدخان معاون اول ریاست اجرائیه میگوید: با توجه به شرایط کنونی دولت، بحران های جدی و سیاسی که درکشور جریان دارد، اعتماد مردم نسبت به حکومت کاهش یافته و توجه جدی به حقوق شهروندان صورت نمیگیرد.

آقای محمدخان می افزاید، یکی از کارهای عمده و اساسی وزارت داشتن تیم کاری مشخص و هماهنگی و ارتباط میان مسوولین وزارت خانه ها میباشد.

این درحالی است که وزارت عدلیه بعد از استعفای سید یوسف حلیم و تقرر وی به عنوان رییس استر محکمه کشور، بدون معیین بوده و پس از دوسال به حکم ریاست جمهوی افغانستان و ریاست اجرائیه کشور محمد قاسم حلیم به حیث معیین مسلکی وزارت عدلیه کشور تقرر حاصل نمود.

معین جدید مسلکی وزارت عدلیه رسما به فعالیت آغاز کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد