مقام‌های-پیشین-مردم-را-تنها-گذاشتند-اما-امروز-جایزه-می‌گیرند

معاون سخنگوی امارت اسلامی می‌گوید: جایزه‌های مبارزه برای حقوق بشر به کسانی داده می‌شود که مردم را بخاطر زندگی راحت تنها گذاشتند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت امور خارجه آلمان به تازگی به مناسبت روز جهانی حقوق بشر، اعلان نمود که شهرزاد اکبر رییس پیشین کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان و ۱۴ تن دیگر از کشورهای مختلف جایزه حقوق بشر فرانسه-آلمان را از آن خود کرده‌اند.


انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی امارت اسلامی، امروز دوشنبه(۲۲، قوس) در صفحه توییترش نوشته است: « کسانی که با امتیازات دالری در نهادهای مختلف در دفاتر مجلل کار می‌کردند، نه پیاده شدند، نه گرسنه و نه زندان اما به مجرد آمدن تحول (با آنکه عفو عمومی اعلان شده بود) بجای که در پهلوی مردم بمانند برای زندگی راحت‌ فرار کردند، امروز جایزه‌های مبارزه برای حقوق بشر را می‌گیرند!»

وی همچنان در یک تویت جداگانه نوشته است که چهره بسیار نادرستی از افغانستان در رسانه‌های معروف خارجی نمایش داده می‌شود؛ اما واقعیت‌های زیاد و خوب دیگری، کاملا نادیده گرفته می‌شود.

در همین حال، خانم اکبر در توییتی در این باره نوشته است: می‌خواهم زنان شجاع مدافع حقوق بشر را که هر روز در برابر ظلم طالبان در افغانستان مقاومت می‌کنند، به رسمیت بشناسم.

این درحالی است که حساب کاربری تلویزیون ملی، امروز (دوشنبه، ۲۲ قوس) به نقل از شیخ محمد خالد حنفی، سرپرست وزارت امر به‌معروف و نهی از منکر طالبان نوشته است: «حجاب به معنی این ا‌ست که زنان کاملا پنهان باشند.»

مقام‌های پیشین مردم را تنها گذاشتند اما امروز جایزه می‌گیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد