ملا-محمدحسن-آخوند-همکاری-مردم-در-تقویت-نظام‌-مهم-است

مقام‌های امارت اسلامی در پیامی به مناسب عید قربان می‌گویند که همکاری مردم در زمینه تقویت نظام کنونی مهم است.

به گزارش افغان نیوز؛ ملا محمدحسن آخوند، رییس الوزرای حکومت سرپرست امروز ( یک‌شنبه، 27 جوزا) در پیامی به مناسب عید قربان گفته است که همکاری مردم در زمینه تقویت نظام کنونی مهم است و از شهروندان کشور خواسته است که با قاطعیت از نظام امارت اسلامی حمایت کنند.

آقای آخوند افزوده است که امنیت سراسری در کشور به وجود آمده و تمام شهروندان بدون کدام ترس می‌تواند به تمام ولایت‌ها سفر نماید.

او گفته است: «پیام من به مردم این است که از نظام اسلامی خود با قاطعیت حمایت و پشتیبانی و در کارهای خیر با مسوولین همکاری کنند.»

ریاست الوزای امارت اسلامی همچنان از دیگر مقام‌های حکومت سرپرست نیز خواسته است که در راستای خدمت‌رسانی به مردم غفلت نکنند و به مردم خدمت کنند.

با این حال، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی، ناوقت دیروز در صفحه ایکس خود نوشته است که طبق اعلام دادگاه عالی کشور، دوشنبه روز اول عید قربان در افغانستان خواهد بود.

او گفته است: "یک‌بار دیگر یادآوری می‌کنیم که امروز شنبه روز عرفه نیست، بلکه فردا یکشنبه روز عرفه و دوشنبه روز اول عید قربان است."

سخنگوی امارت اسلامی تاکید کرده است که این حکم شرعی است.

امارت اسلامی در حالی دوشنبه هفته جاری را روز اول عید قربان در افغانستان اعلام کرده است که عربستان سعودی روز گذشته یکشنبه را روز اول عید قربان اعلام کرده و صدها هزار زائر روز گذشته در تپه عرفات تجمع کرده، دعا و نماز خواندند.

ملا محمدحسن آخوند: همکاری مردم در تقویت نظام‌ مهم است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد