ملاقات-عبدالله-با-معاون-سرمنشی-سازمان-ملل-متحد

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در حاشیه‌ي کنفرانس ژنو با مارک لوکاک معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان امروز سه شنبه(6، قوس) در حاشیه‌ي کنفرانس ژنو در باره‌ی افغانستان با آقای مارک لوکاک معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور انسان‌دوستانه و همآهنگ کننده کمک‌های عاجل در محل اقامت خود در شهر ژنو دیدار کرد.

آقای لوکاک در این دیدار گفت که در رسیدگی به خشک‌سالی و پیامدهای آن در همکاری و همآهنگی با حکومت افغانستان به همکاری‌های خود ادامه می‌دهد.

رییس اجراییه ا ز حضور و کمک‌های دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشری سازمان ملل (اوچا) برای افغانستان و از تلاش‌های آنان برای رسیدگی به خشک‌سالی و پیامدهای آن قدردانی کرد و از همکاری و همآهنگی حکومت اطمینان داد و خواهان کمک‌های بیش‌تر این نهاد برای آسیب دیدگان گردید.

در این نشست دو طرف خواهان افزایش تلاش‌ها برای کمک‌ها بنیادی به مردم و بالابردن میزان مقاومت در برابر حوادث طبیعی شدند.

در این نشست همچنان دو طرف در باره موفقیت کنفرانس ژنو در باره افغانستان و ادامه حضور جامعه جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این درحالی است که روز گذشته، محمداشرف غنی و عبدالله عبدالله رهبران حکومت وحدت ملی برای اشتراک در این نشست وارد سویس شدند.

ملاقات عبدالله با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد