ملت-های-مسلمان،-قربانی-سیاست-های-استعمار-طلبی-روسیه-و-آمریکا-هستند

ملت ها و کشورهای مسلمان مانند افغانستان،عراق،سوریه،لیبی ، یمن و... قربانی زیاده خواهی ها و استعمارطلبی های کشورهای غربی مانند آمریکا و شوروی بوده وهستند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: الحاج قاری احمد علی غوردروازی رهبر حزب الله افغانستان در مراسم تجلیل از شهدای 24 حوت هرات از مقام شامخ شهدا و حماسه 24 حوت سال 1357 هرات یاد آور شد وگفت:ملت های مسلمان مانند افغانستان،عراق،سوریه،لیبی ، یمن و... قربانی زیاده خواهی ها و استعمارطلبی های کشورهای غربی مانند آمریکا و شوروی بوده وهستند.

رهبر حزب الله افغانستان با اشاره به رشادت های مردم کشورمان در مقابل تهاجم و لشکر کشی شوروی به افغانستان افزود:همان سیاست های مستبدانه ای که از گذشته نسبت به افغانستان و کشورهای اسلامی وجود داشته تا کنون ادامه دارد و اگر جنگ هایی که کشورها و ملت های مسلمان با آن درگیر هستند بررسی نماییم به این نتیجه خواهیم رسید که بیشترین منفعت اقتصادی و سیاسی را غربی ها و روسها از آن کسب می نمایند و تنها این ملت های مسلمان هستند که بخاطر منافع آنها قربانی می شوند.

آقای غوردروازی با تمسک به آیات قرآن کریم بیان داشت که در طول تاریخ هیچ جهانگشایی به خواسته های سلطه طلبانه خود نرسید و خدا وعده حکومت صالحان را بر روی زمین داده است.

در این مراسم که در مزار شهدای انقلاب اسلامی افغانستان در گذرگاه حضرت مهدی (عج)منطقه جبرئیل برگزار شده بود سخنرانان هر یک به نوبه خود به نقش و جایگاه قیام 24 حوت اشاره کردند وآن قیام را سرآغاز حرکت های مردمی در سراسر کشور در مقابل نیروهای کمونیستی عنوان کردند.

ملت های مسلمان، قربانی سیاست های استعمار طلبی روسیه و آمریکا هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد