منصور-از-تامین-آب-و-برق-در-پروژه-مس-عنیک-اطمینان-داد

سرپرست وزارت انرژی و آب ا.ا در دیدار با مسوولان شرکت قراردادی مس عنیک لوگر در مورد همکاری‌های مشترک برای تامین آب و برق روند استخراج این معدن گفتگو کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت انرژی و آب با نشر خبرنامه‌ای در ایکس از دیدار و گفتگوی عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت با مسوولان شرکت قراردادی مس عنیک لوگر خبر داده است.

در خبرنامه آمده است که در این دیدار مسوولان این شرکت افزون بر ارائه معلومات در مورد فعالیت‌ها و طرح‌های خود، از وزارت انرژی و آب خواستار همکاری در راستای تامین آب و تطبیق پروژه‌های تامین کننده انرژی مورد نیاز پروسه استخراج معدن مس عینک ولایت لوگر شدند.

سرپرست وزارت انرژی و آب با اشاره به اهمیت و منفعت پروژه مس عینک لوگر از همکاری این وزارت در زمینه تامین آب و انرژی اطمینان داده و بر تسریع امور این پروژه تاکید کرده است.

آقای منصور افزوده که نیاز است تا برای هماهنگی بیشتر یک کمیته مشترک از وزارت انرژی و آب، وزارت معدن و پترولیم، وزارت اطلاعات و فرهنگ و نمایندگان شرکت قراردادی تشکیل و به صورت مداوم روی تسهیل و تسریع امور پروژه به گونه‌ای مشترک کار نمایند.

این در حالی است که چندی پیش معین وزارت انرژی و آب با مسوولان شرکت قراردادی مس عنیک لوگر نشستی پیرامون هماهنگی و همکاری مشترک در راستای شناسایی منابع و تامین آب مورد ضرورت پروسه استخراج این معدن برگزار کرده بود.

منصور از تامین آب و برق در پروژه مس عنیک اطمینان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد