مولوی-مجیب‌الرحمان-یک-منافق-است-باید-زندان-شود

وزیر حج و اوقاف کشور می‌گوید: عالمان دین همچون مولوی مجیب‌الرحمان انصاری در هرات که به نفع طالبان تبلیغ می‌کنند، منافق اند و باید به زندان انداخته شوند.

به گزارش افغان نیوز؛ مجیب‌الرحمان انصاری، خطیب مسجد جامع گازرگاه هرات در خطبۀ نماز جمعه گفته است که طالبان اگر بر حق هستند، باید بر شهر هرات مسلط شوند.

محمد قاسم حلیمی، وزیر ارشاد، حج و اوقاف کشور، روز شنبه(۹، اسد) طی نشستی گفت که غلامی برخی عالمان دینی حد دارد و پس از این جلو آنان گرفته خواهد شد.

آقای حلیمی خطاب به حکومت گفت: عالمی که جنازۀ شهید ما را نمی‌خواند و دشمن را به ضد ملت ما تقویت می‌کند، بزنید، بکوبید و به زندان بیندازید.

وزیر ارشاد، حج و اوقاف به اظهارات اخیر مجیب‌الرحمان انصاری، خطیب مسجد جامع گذرگاه هرات واکنش تند نشان داد و او را لعنت شده، فروخته شده و منافق خطاب کرد.

وی افزود: آقای انصاری امروز از اسماعیل خان که در حال حاضر جنگ نیروهای خیزش مردمی علیه طالبان را در هرات رهبری می‌کند، خواسته است که بگذارد تا دولت اسلامی در این کشور به میان آید.

آقای حلیمی خطاب به مجیب‌الرحمان انصاری گفت: وقتی این کشور اسلامی نیست، تو چه بد می‌کنی که امامت می‌کنی؟ در کشوری که عبادت، مساجد، خطابت و امامت وجود داشته باشد، چگونه گفته می‌توانی که دولت اسلامی بیاید، کدام دولت اسلامی؟

وزیر ارشاد حج و اوقاف افغانستان هشدار داد که پس از این جلو عالمان دینی که علیه نظام توطیه و تبلیغ می‌کند، گرفته خواهد شد.

مجیب‌الرحمان انصاری، خطیب مسجد جامع گازرگاه هرات در پاسخ به این سخنان آقای حلیمی گفته است که علما را از مرگ نترسانید، زیرا ما به شهادت افتخار می‌کنیم، شهادت برای ما عزت است. اما زندگی تو در بردگی، ذلت و خواری است.

او حکومت افغانستان را دست نشاندهٔ یهود و نصارا خوانده گفت که هیچ زمانی از حکومت کمک و امتیاز نگرفته و مصارف مدرسه‌های او را تجاران می‌پردازند.

این درحالی است که آقای انصاری پیش از این نیز نظام کنونی افغانستان را فاسد خوانده و گفته بود هر کسی که از این نظام حمایت کند، مرتکب گناه کبیره خواهد شد.

مولوی مجیب‌الرحمان یک منافق است باید زندان شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد