میز-آدم‌خوری-رهبران-طالبان؛-جای-خلیل‌زاد-خالیست

مشاور سیاسی دفتر شورای امنیت ملی در پیوند به نقاشی میز غذای خوری رهبران طالبان، می‌گوید که اگر زلمی خلیل‌زاد هم در این میز می‌بود، کامل‌تر می‌شد.

به گزارش افغان نیوز؛ یک نقاش، تصویر غم‌انگیز دو کودک را بالای میز غذای خوری طوری نقاشی کرده که چهار تن از رهبران ارشد گروه طالبان تصمیم دارند از این کودک به عنوان غذا صرف کنند.

این نقاشی پس از آن صورت گرفته که یک کودک دوازده ساله توسط طالبان در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب شکنجه شد و هم‌چنین عکسی از یک کودک بی‌جان هملندی بر روی زمین در صفحات مجازی انتشار یافت.

داوود ناجی، مشاور سیاسی دفتر شورای امنیت ملی، با توییت کردن این نقاشی‌ غم‌انگیز، از نقاش آن ابراز قدردانی کرده اما گفته است: «اگر زلمی خلیل‌زاد هم در تصویر می‌بود، کامل‌تر بود.» 

احتمالاً هدف آقای ناجی این است که زلمی خلیل‌زاد باید در کنار دیگر رهبران طالبان پشت این میز آدم‌خوری به تصویر کشیده می‌شد.

این درحالی است که زلمی خلیل‌زاد نماینده ویژه امریکا برای صلح در افغانستان است و برخی‌ها معتقدند که تلاش‌های او منجر به تقویت طالبان و گسترش خشونت‌ها در افغانستان شده است. 

شماری از شهروندان افغانستان، به زلمی خلیل‌زاد به عنوان حامی طالبان می‌بینند و از همین‌رو، مشاور سیاسی دفتر شورای امنیت ملی، جای خلیل‌زاد در کنار دیگر رهبران را خالی توصیف کرده است.

میز آدم‌خوری رهبران طالبان؛ جای خلیل‌زاد خالیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد